Internet trgovina

U današnje vrijeme svatko tko se služi internetom, morao je barem jednom naići na internet trgovinu. Bilo to putem web stranice koja ima funkciju trgovine, prodaje preko društvenih mreža ili kroz mobilne aplikacije, kupnja preko interneta je nešto sasvim normalno za današnja vremena. Ono u čemu se internet trgovina razlikuje od fizičke, nije samo u komforu kupovanja iz vlastitog naslonjača, nego tu ulazi puno više elemenata zbog kojih kupci naručuju online putem.
Kada bi radili listu zašto se isplati uložiti u prodaju putem web trgovine, onda bi izgledala nekako ovako s time kako ovo definitivno nisu svi razlozi.

  • Web trgovina nema radno vrijeme – ona radi konstantno. Kupac može pregledavati proizvode, uspoređivati ih, informirati se i izvršiti kupovinu kad god on to želi.
  • Na web trgovini u sekundi možete prilagoditi stanje proizvoda, promjene u cijenama, opisima, a sve to uz uvjet kako je kupcu odmah i vidljivo bez ustajanja sa stolice.
  • Kupcima možete ponuditi razvrstavanje proizvoda po kategorijama ili akcijama, uz recenzije ranijih kupaca.
  • Integracija online oglašavanja putem društvenih mreža koje omogućava detaljnije praćenje što kupac radi kada dođe u trgovinu putem promotivne aktivnosti.

Što vam nudimo u Ofiru?

Kombinirajući vizualnu privlačnost i željenu funkcionalnost, krajnji cilj je dati kupcu razlog kupnje upravo kod vas. Suradnjom nekoliko timova (dizajn, web i marketing) omogućujemo našim klijentima otvaranje „virtualne poslovnice“.
Od prikupljanja i analize zahtjeva, preko tehničkog prijedloga, pa sve do implementacije proizvoda i osmišljavanja promotivne kampanje – objedinjeni pristup „ključ u ruke“ i ovdje je izražen u Ofirovom pristupu prema klijentu.
Prvi i osnovni korak je definiranje ciljane skupine posjetitelja. Postavljamo vam pitanja poput:

  • Kojem tržištu je namijenjena web trgovina?
  • Koji su trenutni poslovni procesi u smislu prodaje (u fizičkim poslovnicama)?
  • Posjedujete li određeni ERP ili sličan poslovni softver s kojim online trgovina treba komunicirati?
  • Objedinjavamo li neke funkcionalnosti ERPa ili CRMa unutar web trgovine (izdavanje ponude, računa, otpremnice, narudžbe itd.)?
  • Možemo li dodatno olakšati ili automatizirati vaše procese primjenom barcode ili QR tehnologija ili pak optimizirati nepotrebno kolanje dokumenata?

Provjerom dobivenih odgovora, a poštujući smjernice vašeg vizualnog identiteta dolazimo do grafičkog prijedloga koje u suradnji s vama dopunjavamo i poliramo. Tek kada smo potpuno sigurni u zajedničko rješenje, krećemo u proces prave izrade web trgovine, a tadašnja fotografija pomalo postaje web.
Tehnički odabiremo platformu koja će odgovarati vašim zahtjevima. Trenutno najviše radova imamo s pomoću rješenja:

Povezati vašu postojeću „offline“ trgovinu u novu, suvremenu web trgovinu smatramo prioritetom pa smo do sada imali rješenja:

  • Potpunog povezivanja putem API sučelja (sinkronizacija proizvoda / cijena, stanja zaliha u realnom vremenu),
  • Djelomičnog asinkronog povezivanja putem datoteka (prijenos svih informacija u određenim vremenskim intervalima),
  • Nadogradnju postojećih ERP sustava i oslanjanje na njihove podsustave upravljanja web stranicama (primjer: www.odoo.com)

Dakako, online plaćanja sastavni su dio internet trgovina. Kao pružatelja usluge plaćanja najčešće smo koristili WSPay sustav. Naravno, niti drugi domaći i inozemni servisi poput PayPal ili Sofort Payment-a nam nisu strani.
Konačno, potpuna briga oko SEO i marketinških usluga uz održavanje vaše web trgovine može biti naš zadatak. Time zaokružujemo kompletnu priču usluge digitalne trgovine koja nam pruža iznimno zadovoljstvo. Zainteresirani? Očekujemo vaš prvi upit!

031 273 236