Tehnologije

Wordpress, PHP, MySQL, jQuery, povezivanje sa sustavom barkodiranja, napredno cachiranje, optimizacija za tražilice

Klijent

Mako d.o.o.

Opis

Tvrtka Mako osnovana je 1990. i od tada djeluje kao jedan od najpoznatijih proizvođača pletenih proizvoda. Do danas iznimno uspješno djeluje na području dizajna te proizvodnje pamučne i vunene trikotaže. Proizvodi tvrtke Mako mogu se pronaći u tri trgovine, dvije u Osijeku i jednoj u Slavonskom Brodu. Osim vlastitih maloprodaja, tvrtka raspolaže i velikom franšiznom mrežom te robu distribuira buticima i lancima diljem Hrvatske te Bosne i Hercegovine.

Paket usluga koju Ofir pruža klijentu Mako d.o.o. obuhvaća: održavanje IT opreme, izradu i održavanje web stranice, optimizacija za tražilice (SEO) i marketing.

Razvojem poslovanja te čestim upitima kupaca vezano uz naručivanje proizvoda, uočena je potreba za omogućavanjem online kupovine. Kako je Mako d.o.o. poslovao isključivo putem fizičkih poslovnica, nakon inicijalnih dogovora, krajem 2018. krenuli smo u izradu i implementaciju web trgovine. 

Projekt 

Izrada web trgovine

Provedba projekta obuhvaćala je:

  • prilagodbu web stranice te razvoj i impelemntaciju web trgovine
  • kompletno fotografiranje nove kolekcije
  • obradu fotografija i prilagodbu za web
  • osmišljavanje i integracija sustava za barkodirnje proizvoda te njihovo upravljanje
  • unos proizvoda i kategorija početne kolekcije “Feel the Adventure”
  • izradu pristupnih računa i edukacija djelatnika Mako d.o.o. za upravljanje web trgovinom
  • ishođenje odobrenja banaka vezano uz online plaćanja
  • testiranja i praćenja web trgovine; svakodnevno održavanje

Izazovi

Projekt je zahtijevao održivi pristup s obzirom na to da je unos novih proizvoda planiran u kontinuitetu za svaku novu kolekciju. Brojne varijacije boja, veličina i uzoraka odjeće bilo je potrebno prilagoditi korisničkom iskustvu, odnosno uskladiti za pretraživanje putem filtera i pretraživača, ali i izradi barkodova.

Osim navedenog, bilo je potrebno uskladiti stanje postojeće zalihe fizičke prodavaonice sa stanjem unutar web trgovine. Kreirali smo posebne e-mailove koji služe kao obavijesti koje pristižu u trenutku kada se proizvod proda u web trgovini, kako bi se isti mogao ukloniti sa zaliha fizičke prodavaonice. 

Rješenje 

Uspješno je implementirana web trgovina te su educirani djelatnici za samostalan unos proizvoda, barkodiranje i  održavanje zaliha web trgovine. Već u prvom mjesecu od lansiranja, web stranica bilježi znatan rast posjećenosti i prve prihode online prodaje. Zahvaljujući ovoj implementaciji, Mako d.o.o. za sljedeću kolekciju planira povećati proizvodnju za potrebe zaliha web trgovine.

 

 

 

 

Pročitajte još

Hidrant case study

Opis posla: web trgovina

Tehnologije: Wordpress, PHP, MySQL, jQuery, napredno cachiranje, optimizacija za tražilice

031 273 236