Menu

Računalna oprema i mrežna infrastruktura poslovnih i privatnih subjekata prva je djelatnost kojom se Ofir d.o.o. počeo baviti. Na njoj smo gradili brand te sklapali dugoročne suradnje koje traju i do danas. Održavanje računalne opreme segment je poslovanja gdje smo u mogućnosti pružiti vrhunsku, brzu i fleksibilnu uslugu na području Slavonije i Baranje te šire okolice. U porastu je i udaljena podrška (remote support) gdje smo virtualno prisutni bilo gdje u granicama Republike Hrvatske, no čak i u inozemstvu.

Tehnička podrška računalnim sustavima za grad Osijek jedan je od standardnih paketa koje možemo ponuditi klijentima. U slučaju ne mogućnosti udaljene podrške (telefon, email ili Skype), poteškoća se rješava na licu mjesta najkasnije u roku od 48h od prijave kvara (ovisno o prioritetima). Održavanje mrežne opreme također je uključeno u navedenu uslugu – kabliranje, nadogradnje te optimizacija stalni su zadaci našeg tima s ciljem osiguranja najboljeg rada svih komponenti informacijskog sustava klijenta.

Konzultacije i zajednički rad na razvoju i rastu infrastrukture poduzeća dodana je vrijednost na naše usluge. Bez obzira je li riječ o usluzi koju pruža Ofir d.o.o. direktno ili u suradnji sa našim partnerima volimo biti upućeni što se kod klijenta događa na polju ITa u najširem smislu rijeci.

Mišljenja smo kako je pouzdan partner za održavanje računalne i mrežne opreme jedan od važnih preduvjeta uspješnog poslovanja u današnje vrijeme. Stoga je naš fokus upravo u usavršavanju usluge te prilagodbi klijentima s kojima zajednički rastemo.

Kao konačni pregled usluga po pitanju podrške u informacijsko komunikacijskoj tehnologiji možemo izdvojiti:

  • telefonsku, online ili „živu“ podršku za računalne sustave, opremu, periferiju,
  • otklanjanje te prevencija softverskih poteškoća, računalnih virusa ili zloćudnih aplikacija,
  • savjetovanje i implementaciju uvođenja, nadogradnje ili modifikacije računalnih i mrežnih sustava (od analiza potreba do kabliranja i puštanja u rad),
  • usluge mjesečnog održavanja opreme (sa ugovorom, u određenom vremenskom razdoblju od poziva ili drugim uvjetima) ili „po pozivu“ i potrebi,
  • servis računala, prijenosnika, pisaća, mrežnih uređaja,
  • analizu potrošnje i potencijalnih ušteda u fiksnoj i mobilnoj telefoniji,
  • druge vezane IT usluge koje se ukažu potrebnima klijentu.

Svi zainteresirani za naše usluge mogu nam se javiti putem kontakt forme ili telefona.

Održavanje računala Održavanje računala Održavanje računala Održavanje računala Održavanje računala Održavanje računala Održavanje računala Održavanje računala Održavanje računala Održavanje računala Održavanje računala