Druga strana Ofira #5 – Edita Prgomet

26. siječnja 2018.

Došlo je vrijeme za predstavljanje najglasnijeg člana naše ekipe, naše Edite Prgomet koja radi u marketingu. Njezin prodoran smijeh često odjekuje našim uredima i atmosfera je uvijek življa kada je ona u blizini. Naš rima master otkriva kako je počela njezina priča u Ofiru, kako organizira vrijeme i s kojim izazovima se sve susrela u radu u digitalnom marketingu.

  1. Edita, ti nisi obični zaposlenik, ti si i redovna studentica. Reci nam kako je tvoj rad u Ofiru započeo i kako organiziraš svoje vrijeme?

Sve je počelo iz znatiželje, prijavila sam se kao praktikantica za praksu i učenje u području digitalnog marketinga. Svidjelo mi se, brzo sam se snašla i sad je već deseti mjesec kako sam u Ofiru! Redovna sam studentica diplomskog studija Medijske kulture i moram priznati da nije jednostavno organizirati vrijeme. Nisam dobra u organizaciji pa imam osjećaj kao da uvijek negdje žurim, kasnim i slično, no to je tako u današnjem ubrzanom, digitalnom svijetu. Bitno je da uvijek sve dobro ispadne!

  1. Što te privuklo digitalnom marketingu i koji ti je najdraži dio posla?

Čisto znatiželja da probam nešto novo, jer ja sam istraživač. Najdraže mi je kada vidim dobre statistike svojih klijenata!

  1. Koji ti je bio najveći izazov u dosadašnjem radu?

Ne mogu reći da sam imala nekakav veliki izazov. Svaki klijent i njegovo područje je izazovno na svoj način. Izazovno je primjerice kada u jednom danu moraš zadržati koncentraciju, a imaš pet klijenata i svaki je različita branša, zahtjeva drugačiji način promocije, komunikacije i drugačije zahtjeve. Trebaš imati fokus da sve popratiš, a u slučaju da nešto zaboraviš – uvijek moraš pisati!

  1. Kako bi opisala svoj napredak u Ofiru. Koje vještine si razvila radom kod nas?

Napredak je vidljiv u razmišljanju prije svega. Uz to, upoznala sam društvene mreže i njihov pozadinski dio, saznala za mnoštvo stranica kako za učenje tako i za traženje potrebnih materijala. Ima još puno toga što želim naučiti, nekada mislim da idem polako, ali tako i treba jer onda duže ostaje u glavi.

  1. Smatraš li da je timski rad neophodan za rad u marketingu?

Definitivno, ja ne znam što bih bez svog tima. Za sve u životu pa tako i u marketingu je potrebno dvoje, jer dvoje je već tim. Tako lakše funkcioniraš, podržavate se međusobno, razvijate zajedno ideje i upozoravate se međusobno na pogreške.

  1. Što bi poručila studentima i mladim ljudima koji razmišljaju o karijeri u marketingu?

Ako imate želju i strast za učenjem novih stvari i ako želite probati nove izazovne situacije – svakako probajte. Probajte sve, jer ionako nemate što za izgubiti!