7 razloga zašto svaka tvrtka treba imati Google Business profil

16. svibnja 2024.

S obzirom na više od 8,5 milijardi pretraga dnevno, Google je prva destinacija za korisnike koji traže informacije o proizvodima, uslugama ili lokacijama. S toliko potencijalnih kupaca koji svakodnevno pretražuju, posjedovanje i održavanje ažuriranog profila na Google Business postaje imperativ za svaku tvrtku koja želi ostvariti uspjeh u digitalnom svijetu. U nastavku donosimo sedam razloga zbog kojih svaka tvrtka treba imati Google Business.

1. Transparentne informacije o tvrtki putem jednog klika

Klijenti koji traže proizvode ili usluge putem Google-a žele točne i kvalitetne rezultate. Google Business tvrtkama omogućuje transparentno prikazivanje svih važnih informacija kao što su lokacija označena na karti, kontakt informacije tvrtke za upite ili rezervacije, radno vrijeme i čak recenzije objekta. Jednostavna dostupnost ključnih informacija korisnicima olakšava pronalazak potrebnih podataka te time pruža praktičnost i za tvrtke i za korisnike.

2. Recenzije

Jeste li znali da čak 75% kupaca “uvijek” ili “redovito” čita online recenzije prije donošenja odluke o proizvodu ili usluzi koju će odabrati? Korisnici smatraju recenzije vjerodostojnima jer su to stvarna mišljenja kupaca koji nisu plaćeni od strane tvrtke da promoviraju svoj proizvod ili uslugu. Pozitivne recenzije na profilu tvrtke mogu snažno potaknuti druge klijente da odaberu vaše proizvode ili usluge, izgrađujući povjerenje i poboljšavajući vidljivost na Google-u. Recenzije korisnika ključni su element poslovne suradnje, pružajući smjernice potencijalnim klijentima i potičući ih na donošenje odluka, a vama su vrijedan uvid za daljnji razvoj vašeg poslovanja.

3. Javno istaknuti odgovori na pitanja klijenata

Korisnici Google-a neprestano su u potrazi za odgovorima na svoja pitanja, a vaša sposobnost da na ta pitanja pružite brze i korisne odgovore može biti presudna u njihovoj odluci da odaberu vašu uslugu ili proizvod. Kad se ti odgovori javno istaknu, postaju dostupni svima i omogućavajući novim korisnicima da saznaju više detalja o vašem poslovanju. Ovakav oblik transparentnosti pomaže u izgradnji povjerenja među korisnicima i pruža dodatne informacije koje mogu potaknuti nove klijente da se odluče za vašu uslugu ili proizvod.

4. Povećanje lokalne vidljivosti

Google Local Pack zauzima veliki dio prostora na prvoj stranici rezultata pretrage na Googleu i to je prva stvar koju će korisnik primijetiti nakon što unese svoj upit. Postavljanjem adrese vaše tvrtke na Google Business, omogućavate korisnicima jednostavan pristup karti i uputama kako stići do vas samo jednim klikom. Dakle, kada potencijalni klijenti traže vaše usluge ili proizvode na Google Maps-u, vaše poduzeće će se automatski pojaviti, pružajući im brz i jednostavan način da vas pronađu. Također, dodatno povećava vidljivost vašeg poslovanja među lokalnim korisnicima, što može rezultirati većim brojem posjeta i potencijalno većim prihodima.

Google Local Pack primjer

5. Besplatan i jednostavan za korištenje

Potpuno besplatan alat koji omogućava tvrtkama da stvore i upravljaju svojim online prisustvom na Google-u, bez potrebe za ulaganjem dodatnih financijskih resursa u oglašavanje. Korisničko sučelje Google Business-a je intuitivno i jednostavno za korištenje, što olakšava postavljanje i upravljanje profilom.

6. Poboljšanje SEO-a

Iako vam ovaj alat omogućava kvalitetno predstavljanje djelatnosti, važno je napomenuti da ste ipak ograničeni u nekim segmentima. Unatoč tome, opcija koja omogućava jednostavan pristup web stranici vaše tvrtke predstavlja izvrstan izbor. Google Business pomaže tvrtkama da se istaknu u rezultatima Google pretrage, što značajno doprinosi povećanju prometa na web stranici tvrtke. Ovo je posebno važno jer Google Business stranice imaju visok SEO autoritet, što rezultira boljom pozicijom vašeg poslovanja u rezultatima pretrage.

7. Daje uvide koji vam pružaju korisne informacije

Google Business dolazi s moćnim značajkama koje pružaju uvide u važne informacije koje vam pomažu u kreiranju strategija i donošenju odluka:
Pregledi – broj pregleda vašeg poslovnog računa, fotografija i objava.
Pretraživački upiti – izvješće pomoću kojeg možete naučiti i razumjeti kako potrošači pronalaze vašu tvrtku. Oni vam pokazuju kako ljudi pretražuju – konkretno koje ključne riječi unose kako bi pronašli vašu tvrtku, proizvod ili uslugu.
Publika – sažetak profila ljudi koji vas prate – dobne skupine, spol, gradovi i zemlje iz kojih dolaze.
Klikovi na poveznicu web stranice – broj klikova na poveznicu vaše web stranice može vam pomoći u stvaranju pouzdanih strategija.

Google My Business analitika

Sada, kad ste upoznati s glavnim prednostima ove platforme, vrijeme je da krenete u akciju. Bez obzira jeste li već kreirali svoj Google Business profil ili trebate pomoć u njegovom unapređenju, stojimo vam na raspolaganju. Svim našim klijenti u sklopu usluge digitalnog marketinga besplatno nudimo uslugu vođenja i održavanja Google Business profila.

 

Ana Božić