Ofir usluge

Bilo da je u pitanju hardver ili softver, backup podataka ili sigurnost IT sustava, najbolje je imati jednog partnera za sve dijelove IT infrastrukture. Tako nema čekanja i dogovora između različitih izvođača radova, nema izazova s kombiniranjem različitih dijelova IT infrastrukture i imate podršku u svakoj situaciji. Ukoliko vaš problem zahtijeva hitno rješenje priskačemo u pomoć putem udaljenih spajanja (remote support) stoga smo virtualno prisutni širom Republike Hrvatske uz poneki inozemni izlet. Ukoliko problem nije rješiv udaljenim putem, naš stručni tim izlazi na teren preuzima zadatak u svoje ruke.

Naši djelatnici u odjelu za IT podršku pružaju sveobuhvatan raspon usluga za održavanje vaših računala, lokalne mreže i zaštitu hardvera i softvera od virusa.

Uslugu profesionalnog IT održavanja opreme i mrežnih sustava pružamo: fizičkim osobama, malim, srednjim i velikim tvrtkama.

Naš tim obučenih i iskusnih djelatnika u mogućnosti je otkloniti sve nepravilnosti u radu računala i računalne opreme, zamjenu dijelova za laptope, desktop računala, servere, mrežne uređaje (rutere, swicheve i modeme), pisače i skenere.

Naše usluge

IT podrška

IT podrška

Saznaj više
Web stranice

Web stranice

Saznaj više
Digitalni/Internet marketing

Digitalni/Internet marketing

Saznaj više

Poboljšanje procesa i optimizacija troškova

Ukoliko nemate internog IT eksperta koji može pokriti čitavu IT infrastrukturu i pri tome je dovoljno stručan da riješi svaki problem i spriječi zastoje u radu, angažiranje vanjske tvrtke za ovaj dio aktivnosti predstavlja odlično rješenje.

Angažiranje firme s dobrom reputacijom, koja nudi kvalitetnu podršku može značajno smanjiti vaš godišnji trošak kad je u pitanju IT podrška, kupovina hardvera i softvera za potrebe poduzeća.

Sve usluge na jednom mjestu

Ukoliko ste nova firma, tek ste nabavili nova računala i počinjete s radom, naš tim u dogovoru s vama izlazi na teren i vrši pravilno povezivanje računala sa svim perifernim uređajima kao što su štampači, skeneri i druga oprema.

Povezivanje rutera, switcheva i kreiranje poslovne žične ili bežične mreže, zatim instalaciju licenciranih operativnih sustava, instalaciju programa i drugog potrebnog softvera za rad.

Više od

150

zadovoljnih klijenata.

Postavljeno preko

305 km

mrežnih kabela.

Do sada

110789 km

prijeđenih na terenu.

Česta pitanja

Sve što trebate znati o vašem računalu.

Ovo je jedno od najčešćih pitanja naših klijenata, univerzalan odgovor ne postoji, zato što je računalo kompleksna cjelina i uzroci mogu biti različiti.

U ovom slučaju nudimo dijagnostiku koja će biti uračunata u cijenu popravka ili ukoliko popravak nećete izvršiti kod nas, dijagnostiku naplaćujemo prema trenutačno važećem cjeniku.

Moguć je kvar na nekom dijelu hardvera kao što je RAM memorija, grafička kartica, matična ploča ili neka druga komponenta računala. Ukoliko imate laptop problem može biti s flat kabelom koji spaja ekran vašeg laptopa.

Postoji više uzroka za usporen rad računala. Najčešće se radi o manjku prostora na hard disku na kojem se nalazi operativni sustav. Drugi čest uzrok je antivirusni software.

Obično korisnici kako bi bili sigurni da su zaštićeni instaliraju više od jednog antivirusnog softwarea te na ovaj način dodatno usporavaju rad računala. Brzim pregledom računala možemo utvrditi točan uzrok ovog problema.

Pojava plavog ekrana nije rijetka pojava na Windows operativnom sustavu. Najčešći uzrok ovog problema je neispravan hardware što podrazumijeva RAM memorije, grafičke kartice, matičnu ploču, napajanje ili pak nekompatibilnost drivera. Točan uzrok može se utvrditi dijagnostikom.

Ovisno koliko je staro računalo moguće je napraviti takozvani upgrade računala. Svako računalo je posebno bilo da je u pitanju laptop ili stolno računalo.

Najčešći problem kod starijih računala je hard disk (HDD), zamjenom starog HDD s novim Solid State Driveom (SSD) će sigurno ubrzati rad računala. Osim toga, moguća je i ugradnja dodatnog seta RAM memorije ukoliko je moguće ili zamjena postojeće s većom i bržom.

Neki od uzroka ovog problema mogu biti: WAN port na ruteru, nepravilna podešavanja na ruteru, postavke mrežne veze na vašem računalu (DNS pristup, postavke PROXY servera, TCP/IP postavke). Izlaskom na teren i provjerom podešavanja naši serviseri mogu vrlo brzo otkloniti ovaj problem.

Najčešći problem je previše spojenih uređaja na Wi-Fi ili udaljenost rutera od uređaja putem kojeg se spajate. Važno je da se ruter nalazi na centralnoj lokaciji u prostoru te da između uređaja (laptop, tablet, mobitel) koji se spaja i rutera bude što manja razdaljina ako je moguće bez prepreka.

Prepreka za Wi-Fi signal mogu biti zidovi, vrata, prozori, stepenice i dr. Ovisno o veličini prostora, osim standardnog rutera može vam biti potrebno i proširenje mreže dodavanjem AC (access point) uređaja i zamjena postojećeg rutera. Uvidom u stanje na terenu naš tim će vam dati preporuku za unapređenje i proširenje Wi-Fi mreže.

Ofir d.o.o.
Još uvijek imate pitanja?
Ne možete pronaći odgovor koji tražite? Vrijeme je da se obratite našem timu.
Kontaktiraj nas

Newsletter