Facebook & Instagram

Facebook

Oglašavanje na društvenoj mreži Facebook danas je u usporedbi s razdobljem od prije nekoliko godina mnogo savršenije te nam pruža više mogućnosti, a i sami algoritmi koji služe za plasiranje oglasa ciljnoj publici mnogo bolje funkcioniraju. Mogućnosti koje pruža ova platforma sve više ju čini primarnim kanalom za postizanje najvećeg spektra rezultata u digitalnom marketingu. Pravilnim targetiranjem i funkcionalnom web stranicom možete drastično povećati svijest o svome brendu kao i povećati prisutnost na digitalnim kanalima što sve zajedno rezultira povećanjem prodaje vaših proizvoda ili usluga te napretka vaše tvrtke.

Sigurno ste prilikom korištenja Facebook aplikacije vidjeli objave (‘postove’) u svome ‘News Feedu’ koji su označeni kao “sponsored” – to su te reklame koje mnoge tvrtke postavljaju. Obratite pozornost i na reklame sa strane u desnom kutu prilikom korištenja desktop računala. To su samo neke od formi koje reklama može imati. Uvijek postoji slika, opis i ‘call to action’ gumb koji može biti klik na link, kontakt forma, poruka u ‘messenger’ i sl. Pored ove dvije forme, Facebook reklame postoje u još nekoliko oblika kao što su ‘Facebook Story’ – jedan od najnovijih tipova reklamiranja, Facebook Marketplace, Facebook Suggested Video, Messenger Inbox, Messenger Stories, Messenger Sponzorirane poruke, Facebook Instant članci i Facebook mreža za oglašavanje u aplikacijama i web stranicama koja može biti vrlo korisna zato što kroz nju možete doprijeti do ljudi koji uopće nemaju profil na ovoj društvenoj mreži tako što će se vaša reklama prikazivati na web stranicama koje prihvaćaju reklame, te raznoraznim aplikacijama koje se nalaze na Google Play Store ili Apple Store. Više o različitim vrstama oglašavanja možete pročitati u našem blogu.

Dobar primjer koji daje zavidne rezultate prilikom promoviranja vašeg brenda na Facebook platformi su reklame koje vode na određenu stranicu na vašem webu, umjesto na naslovnicu (‘homepage’). Takva stranica naziva se ‘landing page’ i predstavlja mjesto na vašem webu gdje potencijalnim klijentima dajete korisne informacije iz oblasti kojom se bavite i savjete koji nekome mogu biti od pomoći. Ako se netko zainteresira, nastavit će čitati članak koji bi trebao biti napisan po pravilu obrnute piramide tj. strukture koja na samom početku (Lead) daje najvažnije informacije i zainteresira čitatelja, a kako tekst ide dalje, daju se informacije koje su sve manje bitne. Dobar landing page treba sadržati izjave zadovoljnih korisnika vašeg proizvoda ili usluge kao i obavezan ‘call to action’ na kraju gdje ljude pozivate na akciju da kupe vaš proizvod ili uslugu.

Odabirom pravih ciljnih skupina ogleda se zapravo najvrednija funkcionalnost Facebook oglašavanja. Možete odabrati ljude koji će vidjeti vašu reklamu – prema spolu, uzrastu, terminima i stranicama koje su lajkali kao i prema državi, županiji i prema pojedinačnim mjestima u Hrvatskoj gdje žive ili se nalaze.

Facebook ima podatke o svim vašim lajkovima, gdje ste ga sve koristili, što vas zanima i na osnovu toga možemo ciljati točno određene ljude pri oglašavanju. Detaljnije možete pročitati u našem blogu kako Facebook bilježi vaše aktivnosti. Sam algoritam je svakog dana sve savršeniji zato što milijuni ljudi širom svijeta lajkaju različite stvari i dodaju novi sadržaj i tako omogućavaju oglašivačima da imaju optimiziranije reklame.

Što je naš zadatak?

Pronalazimo odgovarajuću ciljnu skupinu za vaš proizvod ili uslugu, ističemo prednosti u odnosu na konkurenciju, kreiramo i dizajniramo objave na društvenim mrežama, vodimo različite tipove kampanja, optimiziramo kampanju u cilju što povoljnijeg oglašavanja, kreiramo i prilagođavamo web stranice, aktivno vodimo vašu Facebook stranicu, pišemo zanimljiv i relevantan sadržaj na stranici, vodimo komunikaciju s pratiteljima stranice i na kraju izrađujemo detaljne mjesečne i kvartalne izvještaje o postignutim rezultatima.

Kroz godine iskustva u digitalnom marketingu stekli smo ugled i povjerenje naših klijenata i pomogli im da njihovo poslovanje raste zajedno s nama. Kontaktirajte naš kreativni tim i lansirajte vaše poslovanje u zvijezde.

Instagram

Instagram kao platforma za oglašavanje pruža mnogo mogućnosti i prilika da se povežete s vašom publikom. Ako ne iskoristite kampanje na ovoj društvenoj mreži mogli biste propustiti ključnu priliku za razvoj svog poslovanja. Danas Instagram ima preko 400 milijuna korisnika širom svijeta i postaje sve popularniji među ljudima od 20 do 40 godina kao primarna društvena mreža. Baziran je na vizualnom sadržaju, ima moć da stvara zajednice istomišljenika širom svijeta. Kako se Instagram razvio tako je ubrzao razvoj jednog potpuno novog zanimanja –  Influencer. Više o tome možete pročitati u našem blogu. Instagram karakterizira znatno veći stupanj interakcije s korisnicima u usporedbi s Facebookom. Instagram je inače u vlasništvu Facebooka i s njim dijeli platformu za upravljanje oglašavanjem poznati Ads manager.

Glavni akcenat ove platforme je na slikama koje su odlične za reklamiranje vašeg brenda jer upućuju korisnike na stranicu na način na koji oni to ni ne primjećuju. O važnosti fotografije u marketingu možete se informirati u našem blogu. U reklamiranje na Instagramu se računa i objavljivanje sadržaja iz ureda i drugih korporativnih aktivnosti gdje možete prikazati opušteniju stranu vašeg brenda što će svakako doprinijeti reputaciji i bližoj vezi s korisnicima.

Instagram nam daje mogućnost da uz pomoć #hashtagova povećamo vidljivost samih objava i tako dođemo do više zainteresirane publike. Uz pomoć plaćenog oglašavanja možemo podići samu vidljivost vašeg brenda kroz jedan od najpopularnijih kanala komunikacije Instagram story na koji možete dodavati direktno linkove ka vašem web sajtu i s veoma malim ulaganjem u oglašavanje postići veoma veliku vidljivost vaših objava, ako pak vaš nalog broji više od 10 tisuća pratitelja ovakva mogućnost vam se nudi bez trošenja novca na ovaj vid promocije. Na popularan story možete dodati video sadržaj trajanja do 15 sekundi snimljen u formatu 9:18,5 kako bi postigli da vaš sadržaj zauzme cijeli zaslon ili fotografiju u istom omjeru.

Postoje i ostali načini plasira oglasa na Instagramu kao što foto i video u okviru feeda.

Što je naš zadatak?

Kreiranje Instagram stranice ako je nemate, pronalazimo odgovarajuću ciljnu skupinu za vaš proizvod ili uslugu, ističemo prednosti u odnosu na konkurenciju, kreiramo i dizajniramo objave za Instagram, kreiranje reklamnih postova, vodimo različite tipove kampanja, optimiziramo kampanju u cilju što povoljnijeg oglašavanja, aktivno vodimo vaš Instagram profil, vodimo komunikaciju s pratiteljima stranice i na kraju izrađujemo detaljne mjesečne i kvartalne izvještaje o postignutim rezultatima.

Kroz godine iskustva u digitalnom marketingu stekli smo ugled i povjerenje naših klijenata i pomogli im da njihovo poslovanje raste zajedno s nama. Kontaktirajte naš kreativni tim i lansirajte vaše poslovanje u zvijezde.

031 273 236