Facebook
Bilo da je u pitanju tvrtka ili osoba, Facebook nudi tri različite opcije izrade identiteta – stranica, grupa ili profil. Kad je u pitanju community management, susreli, a to je korištenje Facebook profila u poslovne svrhe. Osim što vam kreiranje profila daje ograničen broj prijatelja, svega 5.000, kršite i uvjete korištenja Facebooka. Identitet u obliku profila predviđen je samo za fizičke osobe, odnosno privatnu uporabu, što može rezultirati trajnim uklanjanjem vašeg profila. Svojim klijentima uvijek sugeriramo kreirati stranicu i/ili grupu kako bi njihova poslovna prisutnost bila ozbiljnija.
Nakon što ste kreirali stranicu, popunili ste sve rubrike, imate privlačnu naslovnu fotografiju, istaknuli ste logo svoje tvrtke sada preostaje samo da netko otkrije vaš proizvod ili uslugu. To u današnje vrijeme nije dovoljno jer za uspješnu Facebook stranicu treba konstantno raditi na njoj. Jedna od najčešćih grešaka s kojima se susrećemo je neredovito održavanje stranice. To bi u praksi značilo da u jednom mjesecu imate čestu, možda i svakodnevnu aktivnost, dok u idućem mjesecu imate nekoliko objava tijekom mjeseca. Kad to primijetite, vjerojatno ćete se vratiti modelu od ranije i češćoj aktivnosti, no dotad vas je publika zaboravila i možda otišla konkurenciji. Tome služe community manageri koji će za vas osmisliti detaljan dugoročni plan prisutnosti na društvenim mrežama i držati ga konstantnim. Nama neće manjkati vremena niti kreativnosti da vaše mreže budu kontinuirano aktivne i ispunjene novim, kreativnim sadržajem, a time i vaš brend online (sve)prisutan.
Kod novih stranica važan je dobro razrađen plan jer je organski doseg gotovo nepostojeći. Povremeno objavljivanje sadržaja na društvenim mrežama kao što je Facebook nikako nije dovoljno da biste ostvarili željeni doseg. Zbog toga je važno kreirati zanimljive objave, primjerice video, koje će drugi dijeliti kako bi vaš sadržaj dosegnuo do šire publike. Važan i neizostavan dio vašeg digitalnog marketinga svakako je i plaćena strategija.
Facebook omogućuje ciljati publiku s obzirom na demografsku skupinu, lokaciju, stupanj obrazovanja, posao, interese i slično, što su doista moćne opcije. Moguće je čak ciljati publiku i prema životnim događajima, što bi značilo da možete ciljati, primjerice, ljude koji su netom dobili dijete. Uzimajući u obzir sve te parametre, definira se publika i plasiraju im se oglasi koju pokreću željene rezultate.
Oglašavanje na Facebooku atraktivan je alat digitalnog oglašavanja uglavnom zbog povoljne cijene kampanja. S obzirom da je jedan od naših glavnih zadataka pratiti promjene i držati korak s njima, kao i pratiti novosti i mogućnosti koje su najbolje za vas i vaše poslovanje, uz nas će vaše poslovanje uvijek biti posloženo upravo prema najnovijim mogućnostima Facebook oglašavanja i to na najbolji mogući način.
Instagram
Instagram je nekad bio jednostavna društvena platforma namijenjena dijeljenju vizualnog sadržaja, dok je danas jedna od najpopularnijih društvenih mreža. Samim time, postala je i snažan marketinški alat. Zbog svoje vizualne prirode, Instagram nudi velike mogućnosti u predstavljanju proizvoda ili usluga kao što su općenite fotografije i videozapisi, ali i Story, Reels, IGTV i Guides.
Činjenica je da su korisnici Instagrama angažiraniji od prosječnog korisnika društvenih mreža, a osim toga oni su također i pravi online kupci – prema nedavnoj studiji, 72% korisnika Instagrama izjavilo je da su donijeli odluku o kupnji nakon što su vidjeli nešto na Instagramu.
Organski doseg na Instagramu nešto se razlikuje u odnosu na Facebook. Odličan način za to je, primjerice, izrada Instagram Reelsa. Reelsi su zabavni videozapisi vertikalnog formata u kojima možete kreativno izraziti priču o svojoj robnoj marki, educirati svoju publiku i otkriti ljude koji bi mogli zavoljeti vaš brend. Maksimalno trajanje Reela je 30 sekundi, a unutar toga vremena, osim samog vizualnog sadržaja, moguće je staviti i glazbenu podlogu koju Instagram nudi ili vlastiti zvuk. Zbog mogućnosti koje nudi, Instagram Reels je postao omiljeni partner u osvajanju klijenata. Sljedeći popularan sadržaj su svakako kratki video zapisi često manje formalnog sadržaja čiju izradu i mi nudimo, a omogućuju nam nešto ležerniji ton, dok kod samog oglašavanja ipak moramo biti pomalo “uštogljeni” i potpuno profesionalni.
Oglašavanje na Instagramu istovremeno je jednostavno i složeno. Instagram nudi nekoliko mogućnosti za ciljanje publike, no unatoč tome možemo stvoriti vlastitu, prilagođenu vama, publiku, što omogućuje točnije ciljanje korisnika. Sami proces stvaranja Instagram oglasa isti je kao i kod Facebook oglasa. Radi se o iznimno moćnim opcijama ciljanja publike s obzirom na demografiju, obrazovanje, posao, lokaciju, interese, životne navike i slično. Facebook Ads Manager kao alat omogućuje nam jasno definirati publiku, a također možemo raditi i takozvani remarketing – ciljati u budućim objavama na vašu vjernu publiku – korisnike koji su već posjetili vašu web stranicu.
Instagram oglašavanje omogućuje nam predstaviti vaš brend postojećim i budućim klijentima u ležernijemu tonu. Svakako je jedan od „nus proizvoda“ Instagram oglašavanja i bolja reputacija vašeg brenda, kao i bolji odnos s publikom, a našim su klijentima uvijek dostupne detaljne statistike o uspjehu svake promocije. Dopustite da od vašeg Instagrama napravimo pravu malu digitalnu izložbu.