Google Ads

Platforma za plaćeno oglašavanje ključnih riječi ili fraza koje ljudi ukucavaju u pretragu i za njih dobivaju određene rezultate. Uslijed velike konkurencije na internetu i stalne borbe za prvu stranicu na Google-u, oglašavanje za određenu ključnu riječ postaje sve bitnije, a također i mogućnost oglašavanja na stranicama koje su omogućile prikazivanje oglasa koji dolaze s Google-a. Ono što je najbolje kod ove vrste oglasa jest potpuna kontrola nad procesom oglašavanja i to što se plaća samo kada korisnici kliknu na oglas ili ga pronađu. Ovisno o vrsti oglasa za koju se odlučite, i ovaj oblik oglašavanja spada u CPC (cost per click) i PPC (pay per click) oglašavanje.

Adwords omogućava dvije osnovne kampanje: Search i Display. Google Search oglasi su tekstualnog tipa koji se prikazuju iznad regularnih organskih rezultata pretrage i linkani su na određenu stranicu na vašem web-u te se kao takvi prikazuju baš onda kada vaši potencijalni klijenti pretražuju ključne riječi ili pojmove vezane za uslugu ili proizvod koji nudite. Bez obzira s kojeg uređaja se obavljala pretraga, plaćanje je po kliku, točnije, plaćate samo kada netko klikne na vaš oglas.

Google Display oglasi prikazuju se na svim domaćim i stranim web stranicama koji podržavaju Google oglase. Kroz ovaj oblik oglašavanja možete izabrati prikaz oglasa kako na Google mreži, tako i na svim Google-ovim partnerskim stranicama, uključujući YouTube i Gmail. Google Display mreža najviše se koristi za prikazivanje slikovnih oglasa (banera) na ciljanim, odnosno targetiranim stranicama, a načini targetiranja gdje će se prikazivati display oglasi su različiti. Za razliku od search oglašavanja gdje je plaćanje po kliku, ovakvo oglašavanje se plaća na tisuću pregleda oglasa (CPM).

Prednosti Google oglašavanja

Velika prednost Google oglašavanja je ta što je sve moguće izmjeriti a samim time i analizirati.
– Pay per click – plaćate samo kada korisnik klikne na oglas i posjeti vašu stranicu.
– Precizno targetiranje, oglasi se prikazuju korisnicima upravo u trenutku kada traže vaš proizvod ili uslugu. U svakom trenutku možete povećati, smanjiti ili pauzirati potrošnju budžeta namijenjenu oglasima.

Što mi radimo?

Na početku istražujemo tržište i konkurenciju kako bismo shvatili vaše konkurentske prednosti i mane i na najbolji mogući način isplanirali kampanju. Nakon istraživanja i planiranja slijedi kreiranje kampanje. Tijekom trajanja kampanje neophodna je stalna optimizacija kako bismo došli do najboljih rezultata i optimalne potrošnje budžeta. Sve kampanje vode Google certificirani stručnjaci za Adwords oglašavanje.

031 273 236