Google Ads

Što je Google Ads?

Dobili ste ideju za oglašavati se na Google-u, ali ne znate kakav tip kampanje vam treba? Vidjeli ste oglase na stranici rezultata pretrage, ali i na različitim portalima za koje piše da su Google Ads? Živčani ste jer na YouTube-u ima sve više reklama i sad se želite i vi tamo oglašavati? Google kao platforma omogućuje postavljanje različitih tipova oglasa - od onih koji se prikazuju na ključne riječi do vizualnih i video oglasa.

Planiranje, osmišljavanje, izvedba

  • Search, Display, YouTube oglasi
  • Istraživanje i priprema sadržaja za oglašavanje
  • Testiranje i analiziranje
  • Redovita optimizacija kampanja
  • Mjesečna izvješća ili po dogovoru

Google oglašavanje, oglašavanje na Googleu, Google Ads – kako god to odlučili zvati, riječ je o alatu koji omogućuje plasiranje reklama na široko područje koje uključuje Google proizvode i partnerske stranice. To je značajno šire od primjerice Facebook i Instagram oglašavanja. Upravo zbog toga, Google oglašavanje se dijeli na dvije kategorije – Search i Display. Prva vrsta oglasa su svi oni koji se mogu prikazati pri unošenju određenih podataka u Google, a druga vrsta oglasa su oni zbog kojih se uglavnom prigovara kako su stranice pune reklama.

Ovisno o poruci koja se želi plasirati na Google mrežu, treba se odabrati odgovarajuća strategija. Pa se tako može postaviti pitanje – jeste li znali da možete biti prvi rezultat na stranici Google pretrage čak i ako konkurencija ima bolje odrađeni SEO? To je zbog mogućnosti search oglašavanja, odnosno prikazivanja reklame za odgovarajuće ključne riječi i fraze. Osim toga, naplata ide tek kada korisnik klikne na reklamu, odnosno ne naplaćuje se samo prikazivanje te ste stoga sigurni u to kolika je učinkovitost vašeg oglasa.

Suprotnost tome su display oglasi, odnosno najčešće su to vizualne reklame koje se prikazuju na stranicama gdje su omogućeni prikazi navedenih oglasa. Tamo je primaran način naplate po tisuću prikazivanja te još dodatno za klikove ako posjetioci vašu reklamu smatraju dovoljno zanimljivom kad odluče provjeriti što se točno krije iza oglasa. Display mreža oglasa uključuje i plasiranje reklama na Gmail i  YouTube.

Ono što je važno za naglasiti, bez obzira je li riječ o search ili display oglasima, Google Ads sučelje omogućuje šarolike opcije kome i kada prikazivati reklame te koliko bi se plaćalo po kliku ili prikazu. Od istraživanja do pripreme materijala, osmišljavanja tekstualnih oglasa i prigodnih vizuala te izrade oglasa, naš tim stručnjaka je tu za vas!

Kod oglašavanja je potrebno posebnu pozornost usmjeriti na nekoliko stavki koje omogućavaju uspješniju kapanju. Za primjer ćemo uzeti korištenje različitih vrsti ključnih riječi u search oglasima. Ukoliko se prilikom postavljanja ključnih riječi upišu samo automobilska stakla ili zamjena automobilskih stakala mogu se aktivirati oglasi koji nisu relevantni ako tražite uslugu zamjene stakala. Zbog toga je zamjena automobilskih stakala specifičnija fraza koja može prikazati kompletno drugačije i specifičnije oglase.

Negativne ključne riječi su također nešto na što je potrebno obratiti pažnju. Ukoliko ne želite da se vaš oglas prikazuje prilikom upisivanja određenih pojmova u tražilicu, tada kao spas dolazi definiranje negativnih riječi. To je samo jedan mali dio koji nakon puštanja oglasa traži analiziranje kako bi se moglo krenuti s optimizacijom u cilju ostvarivanja što boljeg rezultata – od niže cijene po kliku do većeg broja korisnih klikova.

Ono što je još važno za naglasiti, Google Ads oglašavanje neće utjecati na bolju poziciju organskog prikazivanja web stranice na rezultatima pretrage. Optimizacija za tražilice je zasebna stavka koja se djelomično preklapa s oglašavanjem jer što je stranica bolje optimizirana za korisnika, to će imati i bolji efekt kad se oglašava na Google platformi.

Google Search ili Display oglašavanje? Niste sigurni što vam treba?

Za sva dodatna pitanja slobodno nas kontaktirajte na brojeve telefona:

Newsletter