Facebook savjeti: 5 najbitnijih stvari u 4 minute čitanja

26. listopada 2016.

Ako ste početnik ili pak iskusni digitalni marketingaš, nikada nije zgorega naučiti nešto novo i korisno ili se podsjetiti s onime što možda, u užurbanom danu, previdiš. Upravo smo zato sastavili 5 najbitnijih stvari koje moraš imati na umu prije, za vrijeme ali i poslije kreiranja Facebook oglasa te tijekom vođenja Facebook stranica tvojih klijenata. Sjedi i naćuli oči! 😀

#1. Bez oglasa, džaba ti sadržaj!

Jedno bez drugog ne mogu, a samo jedno nije dovoljno. Od početka ove godine Facebook je za više od 52% smanjio organski doseg objava. To je bilo za očekivati jer se sadržaj korisnika ubrzano povećava, a pažnja na određenom sadržaju je reducirana pa Facebookov algoritam mora pažljivo selektirati koji sadržaj pojedini korisnik stvarno želi konzumirati.

Stoga, prepušteni ste na milost i nemilost Facebook oglasa kako biste ostvarili ono što želite. Upravo zbog toga, prvo, možda i najteže, pitanje koje si morate postaviti jest: koji je cilj vašeg oglasa? Želite li promovirati pojedinu objavu, vašu Facebook stranicu, slati korisnika na web mjesto ili pak povećati konverziju? Dobro razradite svoju marketing strategiju, zacrtajte si cilj i prema njemu koristite Facebook oglase. Pri tome, nemojte zanemariti sadržaj koji objavljujete jer korisnika zadržava na vašoj stranici, no oglas je taj koji ga mora dovesti.

#2. Znaš li koja je najdraža boja tvog ciljanog korisnika?

Ako na ovo pitanje imate negativan odgovor, stopirajte svoje kampanje i krenite od nule! Ako se još pitate i zašto bi to trebali znati, bolje odite lovit pokemone. Naime, upravo zbog nevjerojatne mogućnosti targetiranja svoje ciljane skupine, koju nema niti jedan raniji komunikacijski-marketinški kanal, Facebook je to što jest. On prikuplja sve podatke svojih korisnika, objedinjuje ih, odabire i vama nudi da upravo po njima naciljate svog idealnog korisnika. Stoga, zagrijte stolicu, proučite svoje ciljano tržište, gledajte što rade, što vole, što lajkaju te im ponudite upravo sadržaj koji žele. Sasvim slučajno!

#3. Ne trči pred rudu!

Ako ste mislili da vam pametovanje roditelja neće biti od koristi, grdno ste se prevarili. Trebali bi vam i sada to govoriti. Zašto? Jer novac ne raste na drvetu (još jedna mudra), osobito ne vaših klijenata. Također, vrijeme je (pre)dragocjeno. Imajući to na umu, neka vam imperativ bude A/B testiranje vaših oglasa na način da će napraviti nekoliko ad setova s različitim vizualima, sadržajem, targetiranjem, no s istim ciljem. Na taj će te način uvidjeti koji od vaših oglasa “pali” najbolje te ga najbolje iskoristiti.

#4. Fotke su prošlost!

Video sadržaj doživljava svoju najveću ekspanziju i ne misli stati. Kako se pažnja milenijalaca sve više skraćuje, tako obrnuto proporcionalno raste njihova zainteresiranost video sadržajem. Također, video ima najveći organski reach! Upravo zbog toga, snimajte i objavljujte video sadržaj. Oduševite već u prvoj sekundi!

#5. Piši ono što bi tebe privuklo!

Objava u kojoj piše “Najbolji smo, dođite kod nas”, teško da će privući puno ljudi bez da ste im objasnili u čemu ste i zašto vi baš najbolji. Facebook objave su vaša komunikacija prema korisnicima, koja je ovih dana, učestalija i “prirodnija” nego uživo. Stoga, ne radite od svoje stranice žute oglase, već od sebe napravite brend. Informirajte ljude, pričajte s njima, zabavite ih, podijelite koju nagradu, komentirajte aktualne događaje. Budite prirodni, budite svoji i prije svega, budite iskreni. To se uvijek cijeni (zadnja mudra)!