Gdje smo bili? Što smo radili?

14. ožujka 2017.

Sunčani radni utorak je u tijeku, a naši uredi sunčevim zrakama okupani, u nama provociraju entuzijazam za tipkanjem i prenošenjem dojmova s dvije nedavno održane super konferencije!

Prva konferencija koju smo s nestrpljenem dočekali je „Inspire me“ konferencija održana 03. ožujka u srcu nam dragom Ekonomskom fakultetu u Osijeku. “Inspire me” predstavlja jedinstvenu konferenciju u kojoj uspješni pojedinci iz različitih područja sa sudionicima dijele svoje ideje, znanja te životna i poslovna iskustva. S obzirom na navedeno, za zaključiti je, da ovako „što“ nismo mogli propustiti!

Neka od imena koja su značajno uveličala ovu konferenciju su: Bruno Šimleša, Nikola Žinić, Manuela Šola, Branimir Brkljač, Mia Biberović, Jeronim Marić, Sandi Imerović, Ivor Bihar, Ivica Kruhek i mnogi drugi…

Za ovaj blog post izdvojit ćemo dvije osobe koje su nas posebno „dotaknule“ svojom životnom pričom. Sandi Imerović a.k.a. „hulk“, te Bruno Šimleša a.k.a „duhovni vođa“. Nemojte nam zamjeriti, ali morali smo 😛

Što reći o Sandiu i zašto nas se posebno dojmio? Sandi doista ima prizemljen, ljudski i „real talk“ pristup. Njegov govor bio je ispunjen emocijama što na prvu ne bismo očekivali od jednog bodybildera koji jedva da stane u vlastitu košulju. No šalu na stranu… Sandi je fitness trener i stručnjak za prehranu, te jedan od rijetkih Hrvata koji je uspio postati svjetski prvak u natural bodybuildingu – i to čak dva puta!

Na konferenciji je predstavio svoju životnu priču te približio svoje početke živjeći u prosječnoj obitelji uz vrlo malo podrške u odnosu na njegove aspiracije prema fitnessu. U sam svijet fitnessa krenuo je kao nesiguran dječak koji je samo htio „postati velik“ (što je danas brend i moto njegove tvrtke) kako bi se osjećao snažnijim i mogao braniti s obzirom da su ga „zezali“ u školi. Zanimljivo je bilo čuti kada je rekao da je svako jutro kao mladić gledao film Terminator 2 te iz njega godinu za godinom „vukao“ motivaciju. Sandi je naznačio kako on ne bi bio osoba koja sada je da nije njegove supruge Monike, koja je također fintess trenerica i kako oduvijek tvrdi, njegova bolja polovica. Iz Sandija i njegove priče možemo izvući i primijeniti njegov moto „Budi Velik“ na svom životu i na kraju na sebi samima bez obzira koja nam je trenutna situacija i čime se bavimo. Sandi, veliko hvala!

Šlag na tortu stavio je jedan jedini Bruno Šimleša, koji je pred sam kraj konferencije okupio najveći broj posjetitelja u dvorani. Bruno nas se dojmio svojim ljudskim i prirodnim pristupom u govoru. Besramno je, ali i hrabro predstavio pravu sliku sebe pričajući priče od svog djetinjstva i školskih dana, sve do trenutka kada je postao autorom brojnih hrvatskih best sellera te profesionalni psihoterapeut. Poruka Brune Šimleše kroz njegove priče, anegdote te izravne savjete bila je da ostanemo iskreni prema sebi, da radimo samo i isključivo ono što volimo i da ne živimo život pokušavajući zadovoljiti očekivanja drugih, nego da se vodimo svojim srcem i svojim „unutarnjim kompasom“. Bruno, zakon si!

“Inspire me” konferencija završila je neformalnim panelom  “Kako uspjeti u životu i karijeri?” nakon koje se, uz kapljicu dobrog alkohola, nastavio party uz DJa.

Eh, sada kad smo pokrili naše dojmove o „Inspire me“ konferenciji i kada su se isti slegli, vrijeme je da kažemo pokoju riječ o „Market&ng“ konferenciji.

Mjesto radnje također je Ekonomski fakultet u Osijeku gdje se 9. i 10. ožujka održala upravo spomenuta “Market&ing” konferencija u organizaciji udruge Bookmark, katedre za marketing EFOS i kreativna agencije Adverta. Konferencija je okupila vodeće predstavnike iz svijeta marketinga u Hrvatskoj. Tema ovogodišnje “Market&NG” konferencije bila je „How to make money online“, s naglaskom na crowdfunding.

Konferencija je bila od posebnog značaja jer je okupila “zvučnija” lica poput: Hrvoje Bujas (Crno jaje), Maja Šibenik (Udruga Bubamara Vinkovci), Alis Marić (Čitaj knjigu), Ingrid Divković (Coca Cola Bloggers Network Adria), Martina Rizman Matić (Čini pravu stvar), Mihovil Grgurić i Tin Vidović (Udonis).

Naša ekipa prisustvovala je radionici entuzijastičnog dvojca, ujedno i osnivača agencije Udonis Mihovila Grgurića i Tin Vidovića. Tema njihove izuzetno zanimljive radionice bila je “Kako pokrenuti (ne)uspješnu crowdfunding kampanju“. Nesebično su s nama podijelili svoju priču oko njihove prve (ne)uspješne crowdfunding kampanje i razloge njezinog neuspjeha. Naime, njihova ideja “Nearby”, prvi svjetski mobilni hosteli, ima za ideju pružanja smještaja tamo gdje su najviše potrebna, poput festivala. Kako kažu a i sami smo toga svjesni, mase koje posjećuju velike festivale, spavaju na otvorenom u neudobnim šatorima, bez pristupa struji i uvjeta za održavanje osnovnih higijenskih potreba. Sa svojim minimalističkim pristupom “Nearby” navedene probleme učinkovito rješava.

Glavne poruke izlaganja Mihovila i Tina bile su zapravo smjernice kako pravilno pristupiti crowdfunding kampanji. Iskustvom poučeni, savjetovali su na prvenstveno podizanje brand awarenessa i građenje communitya koji će biti vjeran pratitelj Vaše ideje i strastven zaljubljenik Vašeg proizvoda ili usluge. Ukoliko želite pokrenuti crowdfunding kampanju ne možete si dopustiti promoviranje iste i Vašeg proizvoda/usluge kada je kampanja počela. Kako kažu, to je bila njihova velika greška što je rezultiralo (ne)uspješnom kampanjom. Sreća u nesreći je da je njihova ideja prezentirana kroz veće hrvatske i strane medije što je rezultiralo privlačenjem investitora. Nakon upita, iskreno su prenijeli da su primili investiciju od jednog hrvatskog investitora.

Veliko hvala Mihovilu i Tinu na sjajnoj radionici, a njima kroz ovaj blog post šaljemo pregršt pozitivne vibre i želimo im puno sreće i pametnih poteza u njihovim budućim poslovnim izazovima!

Nažalost, zbog okolnosti nismo mogli prisustvovati ostalim radionicama, ali sa nestrpljenjem očekujemo nova održavanja navedenih i sličnih konferencija. Ekipa iz marketing odjela se sada lagano odjavljuje i šalje Vam tople pozdrave do budućih tipkanja! 🙂

Vaši Ofirovi marketingaši!

Ivan Šarić