Ostale društvene mreže

Zašto u oglašavanju iskoristiti LinkedIn i Twitter?

Uz društvene mreže Facebook i Instagram, Ofir osigurava vođenje stranica na LinkedInu i Twitteru, a sve u skladu prema djelatnosti klijenta i ciljanoj publici do koje informacije trebaju doprijeti.

LinkedIn

Mnogi smatraju kako LinkedIn nije dovoljno popularna društvena mreža te da se u nju ne isplati ulagati. Uzimajući u obzir kako je LinkedIn najveća profesionalna društvena mreža te broji više od 500 milijuna poslovnih korisnika diljem svijeta, jasno je da su u krivu. LinkedIn je specijalizirana društvena mreža za poslovne korisnike, što ju čini izvrsnom za B2B (Business to Business) komunikaciju te oglašavanje.

LinkedIn ima fantastičnu moć targetiranja korisnika. Za razliku od, primjerice, Facebooka, fokus se ne stavlja na određuju dob, spol, posjećene stranice, geografsko mjesto prebivališta i slično (iako je i to moguće), već se određuje poslovni aspekt korisnika. U suštini, bitno je gdje ljudi iz vaše ciljane publike rade ili su radili, veličina njihove tvrtke, u kojem poslovnom sektoru su zaposleni, koji stupanj obrazovanja imaju, koje su njihove radne vještine, i slični parametri.

LinkedIn ima funkciju mjesečnog budžeta kojeg morate potrošiti te, iako je mali, može zvučati zastrašujuće. Pogotovo ako niste sigurni da ćete vratiti uloženo. Zbog toga LinkedIn nudi mogućnost plaćanja po pogledu ili kliku. Jednostavnije rečeno, plaćate onoliko prometa koliko napravite.

Osim toga, LinkedIn nudi nekoliko vrsta oglasa. Prvo su sponzorirani sadržaji koji se pojavljuju na naslovnoj stranici svih korisnika (slično kao i na Facebooku). Oni mogu voditi do određenog sadržaja na vašoj stranici ili se sastojati od nekog novog sadržaja. Druga vrsta oglasa su tekstualni oglasi koji su kratki i jasni te klikom na link vode na vaš web. Postoje i sponzorirane poruke koje korisnici dobivaju u inbox, a trebaju biti upućene od samog oglašivača kako bi komunikacija ostala vjerodostojna.

Zanimljivo je što se na LinkedInu možete poslužiti tekstovnim, slikovnim, video oglasima ili nekom kombinacijom tog troje. Bitno je znati iskoristiti svaki oglas i istaknuti njegov najjači adut te ga na najbolji način prikazati ogromnoj poslovnoj publici.

Što je naš zadatak?

Pronalazimo odgovarajuću ciljnu skupinu za vaš proizvod ili uslugu, ističemo prednosti u odnosu na konkurenciju, kreiramo i dizajniramo objave, vodimo različite tipove kampanja, optimiziramo kampanju u cilju što povoljnijeg oglašavanja, kreiramo i prilagođavamo web stranice, aktivno vodimo vašu LinkedIn stranicu, pišemo zanimljiv i relevantan sadržaj na stranici, vodimo komunikaciju s pratiteljima stranice i na kraju izrađujemo detaljne mjesečne i kvartalne izvještaje o postignutim rezultatima.

Kroz godine iskustva u digitalnom marketingu stekli smo ugled i povjerenje naših klijenata i pomogli im da njihovo poslovanje raste zajedno s nama. Kontaktirajte naš kreativni tim i lansirajte vaše poslovanje u zvijezde.

Twitter

Jedna od najraširenijih društvenih mreža i platformi za oglašavanje upravo je Twitter. U Hrvatskoj, Twitter zajednica pretežito je IT profila. Prema podacima Twittera (praćenje statistike, broja korisnika, Tweetova i sl.) postoji više od 240 milijuna aktivnih korisnika. Sama ta informacija trebala bi biti dovoljna za oglašavanje tvrtke upravo ovdje.

Na Twitteru nema prijatelja već postoje pratitelji, a Tweet može sadržavati tekst do 280 znakova. Slično kao i na Instagramu, i ovdje možete koristiti “hashtagove”. Oni vam mogu pomoći da lakše dođete do ciljane publike, čiji je interes sličan, a profil raznolik.

Twitter također ima opciju plaćanja po učinku. Plaćate samo kad postignete svoj marketinški cilj! Primjerice, ako plaćate promociju aplikacije, plaćate samo prema količini instaliranja. Ako plaćate privlačenje publike, plaćate onoliko koliko vas je ljudi počelo pratiti. Uz to, vrlo je jednostavno precizno odrediti ciljanu publiku. Twitter omogućava da ciljate osobe preko hashtagova ili ključnih riječi koje su koristile osobe koje su već imale neku reakciju na vaš prijašnji Tweet, pa čak i osobe koje prate druge profile ili stranice.

Pozitivno je što je Twitter relativno mlad u Europi, pa ima i manje konkurencije u odnosu na druge društvene mreže. Plasiranjem dobro dizajniranog Tweeta točno ciljanoj publici koja se zanima za određenu temu, može lansirati vašu objavu nebu pod oblake.

Posebnost koju ne biste trebali propustiti iskoristiti na Twitteru je “event targeting”, tj. ciljanje određenih live događaja. Prema njima možete kreirati i tempirati svoje oglase kako bi se pojavljivali upravo u vrijeme tih događaja. Još jedna velika stvar je i “lead generation”, tj posebno kreirani Twitter oglasi koji nude korisnicima da vam samo jednim klikom (kojim potvrđuju da su zainteresirani za ono što oglašavate) ostave svoju email adresu i primaju vaše obavijesti. Tako, iznimno jednostavno kreirate sve veću publiku za svoj proizvod ili uslugu.

Što je naš zadatak?

Pronalazimo odgovarajuću ciljnu skupinu za vaš proizvod ili uslugu, ističemo prednosti u odnosu na konkurenciju, kreiramo i dizajniramo objave i Tweetove, vodimo različite tipove kampanja, optimiziramo kampanju u cilju što povoljnijeg oglašavanja, kreiramo i prilagođavamo web stranice, aktivno vodimo vašu Twitter stranicu, pišemo zanimljiv i relevantan sadržaj na stranici, vodimo komunikaciju s pratiteljima stranice i na kraju izrađujemo detaljne mjesečne i kvartalne izvještaje o postignutim rezultatima.

Kroz godine iskustva u digitalnom marketingu stekli smo ugled i povjerenje naših klijenata i pomogli im da njihovo poslovanje raste zajedno s nama. Kontaktirajte naš kreativni tim i lansirajte vaše poslovanje u zvijezde.

031 273 236