Pozitivni petak #4 – dugogodišnja suradnja Ofira i Makoa

13. travnja 2018.

Kada surađuješ s vedrim i dragim ljudima, svaki dan je pozitivan, a ovog petka fokusiramo se na pozitivnu priču iz Osijeka. Serijal Pozitivni petak pokrenut je zbog želje i potrebe za pozitivnim pričama iz našeg grada i danas vam ponosno predstavljamo suradnju s tvrtkom koja posluje u Osijeku već 28 godina.

Tvrtka Mako osnovana je 1990. i od tada djeluje kao jedan od najpoznatijih proizvođača pletenih proizvoda. Do danas iznimno uspješno djeluje na području dizajna te proizvodnje pamučne i vunene trikotaže. Proizvodi tvrtke Mako mogu se pronaći u tri trgovine, dvije u Osijeku i jednoj u Slavonskom Brodu. Osim vlastitih maloprodaja, tvrtka raspolaže i velikom franšiznom mrežom te robu distribuira buticima i lancima diljem Hrvatske te Bosne i Hercegovine.

Naša suradnja s Makoom započela je 2011. godine s popisom IT opreme i održavanjem iste. Mako je tada imao 2 računala i server. Tijekom vremena, opis naših poslova je rastao i uskoro smo obavljali manje prepravke na web stranici i SEO optimizaciju.

Danas, sedam godina kasnije, naša suradnja prerasla je na veći paket usluga. Zaduženi smo za marketing i održavamo mrežnu opremu koja se sastoji od 5 udaljenih lokacija povezanih s upravom i serverom te 15 računala, a kruna naše suradnje je novi web koji je svjetlo dana ugledao ranije ovog tjedna.

Staroj stranici je trebao makeover kako bi dizajnom pratila modernu Mako odjeću i njihovim kupcima pružila sve potrebne informacije. Zato smo na naslovnicu stavili slider koji posjetitelje odmah vodi na najbitniji dio – ponudu odjeće. Glavni izbornik smo posložili tako da prati norme modnih stranica – odijelili smo kolekcije i proizvode.

Kategorija kolekcije sada prikazuje cijelu kolekciju, dok kategorija proizvodi grana iste na žensku modu, mušku modu i posebni program. Odabirom proizvoda, otvara se posebna stranica sa svim potrebnim informacijama – bojama i veličinama u kojima se proizvod radi, sastavom, dostupnosti proizvoda, brigom i tablicom mjera.

Stavljanjem svakog proizvoda na posebnu stranicu, oni se mogu promovirati zasebno na društvenim mrežama, neovisno o ostatku kolekcije, što na starom webu nije bio slučaj.

S obzirom da Mako ne posluje isključivo na B2C modelu, nego i B2B, morali smo pronaći custom rješenja za stranice zaštitne i radne odjeće. Odjeljivanjem ponude za maloprodaju i veleprodaju, potencijalni klijenti lakše dolaze do njima relevantnih informacija.

“Glavne odlike dugotrajne i uspješene suradnje: lakoća komuniciranja, dostupnost, otvorenost i spremnost na suradnju, uzajamno poštovanje, mlad i profesionalan tim koji je pun svježih ideja i nadasve stručan u svom području.” – Ana Piskač-Dimitrijević, šefica tehničke pripreme i marketinga u Makou.

Nećemo više duljiti, nego stvar stavljamo u vaše ruke. Posjetite Makoov web i javite nam svoje komentare.

Ofir

Pratite nas na društvenim mrežama!