
E-učenje
Učenje potpomognuto informatičkom tehnologijom jedna je od najvećih Ofirovskih strasti. Ne mislimo ovdje samo na održavanje opreme ili na izradu web rješenja koje će se koristiti u nastavi, već ujedno i općenitu edukaciju nastavnika, učenika, roditelja, ali i šire zajednice koja može i mora sudjelovati u obrazovnom procesu pojedinca.
Jednostavna definicija e-učenja jest izvođenje obrazovnog procesa s pomoću informacijsko – komunikacijske tehnologije. Šire definicije nije lako niti pobrojati jer najčešće uključuju ubacivanje mogućnosti koje e-učenje podrazumijeva (neovisnost o geografskom i vremenskom uvjetovanju, dinamičnost i interaktivnost…). To je uredu i apsolutno točno, no naša nedoumica ovdje zapravo je – do kada ćemo pričati o E učenju? Je li u 2018. potrebno naglašavati slovo ili riječ elektroničko učenje?
Ako se možemo složiti da je informatička pismenost dio pismenosti i primjerice, kod izbora kandidata za posao više nema smisla naglašavati njegovo poznavanje rada na računalu, zaista u tom slučaju, nema potrebe dodavati e ispred učenja. E-učenje postala je naša svakodnevica. Shodno tome, sigurni smo kako uključenost stručne tvrtke i naši inputi mogu poboljšati obrazovni tijek mlade osobe. Prikupljeno znanje po pitanju e-učenja, njegove primjene i uspješne provedbe u nastavnim ustanovama te zanimljiva implementacija u svakodnevnoj „učionici“ naš je resurs koji rado stavljamo na raspolaganje kroz različite projekte ili jednokratne aktivnosti.
Dosadašnje iskustvo uključuje rad s dionicima nastavnog procesa. Posebno nam je drago raditi na edukacijama nastavnika, gdje zajedničkim angažmanom možemo doprinijeti kvalitetnijoj i modernijoj nastavi koja će omogućiti profesionalcima sutrašnjice (današnjim učenicima i studentima) konkurentnu poziciju na tržištu rada. Od strategije, izbora platforme za e-učenje, preko procesa implementacije do podrške za rad na sustavu – Ofir može pružiti paket usluga za bogatiji i suvremeniji e-proces učenja! Osim e-učenja, možemo ponuditi i dodatne edukacijske procese kako bi se obogatili vlastite vještine ili postavili temelje za ulazak u IT svijet.
Popis naših, rastućih, sudjelovanja na projektima i zadacima vezanim uz IKT u obrazovanju ili poslovanju možete vidjeti u nastavku.
- Predavanje (e)učenje i stručnjaci sutrašnjice u sklopu projekta Abeceda pismenosti.
- „ICT Znanstveni laboratorij“, Gimnazija Gaudeamus Osijek i Filozofski fakultet u Osijeku
- Tehnička izvedba i edukacija u zadatku Uspostava i održavanje e-učionice“, u okviru projekta „RURALENO-GASTRO (REG): Stručno obrazovanje u funkciji održivog razvoja, Veleučilište u Požegi
- Predavanje Digitalno učenje, suvremeni nastavni materijali i profesionalci sutrašnjice u sklopu projekta
- Dino Matijašević, Osnovna škola Lug – Prezentacija rada interaktivne (pametne) ploče
- Mario Balatinac, Centar za nestalu i zlostavljanu djecu – Rad sa Office 365 paketom
- Priča o tvrtki Ofir i inicijativa Ideja, praksa,realizacija, Filozofski fakultet u Osijeku, 2019.
- Dr.sc. Milan Puvača – edukacija nastavnika o korištenju Microsoft Teams platforme, Isusovačka klasična gimnazija s pravom javnosti, Osijek
- Dr.sc. Milan Puvača – Ekonomski fakultet u Osijeku – Poslovno pregovaranje, Promicanje suradnje Fakulteta i Gospodarstva, 2017.
- Dr.sc. Milan Puvača – član sektorskog vijeća pri Ministarstvu znanosti i obrazovanja za Informacije i komunikacije
- Dr.sc. Milan Puvača – Suradnik na projektu – Carnet, Zagreb, Razvoj elemenata kvalifikacija, programa i kurikula u dijelu računalne kompetencije u osnovnoškolskom obrazovanju
- Dr.sc. Milan Puvača – Doktorska disertacija pod naslovom: Informacijsko komunikacijska tehnologija kao temelj suvremenog sveučilišta.
- EU LLP Leonardo da Vinci – Pripremni posjeti – br. projekta: 2012-1-HR1-LEO06-02248; Povezivanje strukovnog obrazovanja i osposobljavanja s potrebama tržišta rada, Hrvatska, Dubrovnik 15. – 18.10.2012.
- EU LLP Grundtvig – In Service Training – br. projekta: 2011-1-HR1-GRU03-00603; Inspiring and enabling the 21st century Creative Learning and Innovative Teaching with ICT, Pafos, Cipar