Trikovi za blagdansko oglašavanje

16. studenoga 2023.

Blagdansko ludilo samo što nije krenulo, a s njim i razdoblje najveće potrošnje. Prosinac je mjesec idealan za pronalazak novih kupaca i ostvarivanje kvalitetnog odnosa s postojećim kupcima, ali kako se istaknuti u masi blagdanskih kampanja?  Kao i za sve, postoje trikovi koje možete iskoristiti, a donosimo vam ih u nastavku.

Kada krenuti?

Do kraja rujna pripremite plan oglašavanja za blagdansko razdoblje i s kampanjom započnite na vrijeme jer sezona blagdanske kupovine službeno počinje na Black Friday i Cyber Monday. Nemojte čekati kraj studenog jer kupci s planiranjem kupovine kreću i prije nego što krenu akcije. Budite sigurni u to da je uvijek bolje krenuti ranije nego kasnije jer konkurencija je u blagdanskom periodu veća nego ikada i sve je teže istaknuti se., za vrijeme najvećeg oglašavanja i cijene oglašavanja su također visoke te ćete kvalitetnije iskoristiti financijska sredstva ako s oglašavanjem započnete na vrijeme.

Pozicionirajte se

Istražite svoju ciljanu publiku i odredite na kojim platformama se najviše kreću. Prilagodite im se, upoznajte ih i orijentirajte svoju kampanju prema njima. Bilo da se radi o Google-u, Facebook-u, Instagramu ili drugim društvenim platformama, potencijalni kupci izbora imaju napretek. Mlađa publika će bolje reagirati na kampanje putem društvenih mreža, dok je slanje e-mail kampanja bolji način privlačenja starijih kupaca.

Iskoristite moć društvenih mreža

Facebook, Instagram i ostale društvene mreže već su nebrojeno puta dokazale svoju moć kada je u pitanju povećanje svijesti o brendu ili povećanje angažmana i prodaje. Prilagodite svoje vizuale u crvenu, zlatnu i zelenu boje, ubacite “ho,ho,ho” i Djeda Božićnjaka i neka s vaših profila “pršti” božićno raspoloženje. Stvorite interaktivne sadržaje u kojima će vaši kupci moći podijeliti svoje priče ili sudjelovati u blagdanskim izazovima. Ukoliko ste u mogućnosti, organizirajte nagradno darivanje i u duhu Božića poklonite svojim kupcima mali znak pažnje. Potaknite sudionike da komentiraju i dijele vaše objave kako biste potaknuli njihov angažman i povećali svoju vidljivost.

Blagdansko oglašavanje na društvenim mrežama

Plaćeno oglašavanje

Organski doseg i kreativni vizuali uz zanimljive tekstove neće biti dovoljni da se istaknete u predblagdanskom ludilu. Svaka uspješna kampanja iziskuje određena financijska sredstva, a ovo je pravo vrijeme kada ih trebate uložiti u plaćeno oglašavanje na društvenim mrežama ili putem Google Ads-a. Koliki budžet je potreban za određenu kampanju ovisi o brojnim čimbenicima vašeg poslovanja, a više o tome možete pročitati u našem prethodnom blogu.

Popusti, promocije i nagrade

Analizirajte svoj brand, odredite iznose ili postotke i pripremite promocije i popuste koji će oduševiti postojeće i privući nove kupce. Iskoristite e-mail marketing i ponudite kupone s popustom koji se mogu ostvariti pretplatom na newsletter. Odlična win-win situacija u kojoj vi dobivate novog potencijalnog kupca, a on dobiva kupon s popustom i bolju cijenu.

Obećajte samo ono što možete ispuniti

Ukoliko nudite dobre popuste i promocije na svoje proizvode ili usluge, pazite na to da možete izdržati povećani broj narudžbi. Ne želite postići negativnu reklamu i stvarati svojim kupcima dodatni stres u već ionako dovoljno stresnom periodu.

Stvorite vlastitu blagdansku priču

Sačuvajte vrijednosti svoga brenda i u skladu s tim stvorite posebnu atmosferu. Kreirajte divnu priču uz koju će se vaš kupac moći povezati i “igrajte na kartu emocija”. Nakon što sve prođe, ljudi će možda zaboraviti točnu cijenu po kojoj su kupili vaš proizvod, no neće zaboraviti osmijeh na licu osobe kojoj su ga poklonili ili kako su se osjećali zbog njega.

I za kraj

Izbjegnite jednu od najvećih pogreški pri oglašavanju u blagdanskom vremenu. Prema nekim istraživanjima, čak 80% budućeg profita dolazi od 20% postojećih kupaca i zato, koliko god su novi kupci važni, nemojte zanemariti postojeće. To su vaši vjerni kupci koji zaslužuju nagradu i koji će se najvjerojatnije nastaviti vraćati i kada ne budu popusti.

Nemate ideju za blagdansku kampanju, ne znate kako i gdje započeti, ili trebate pomoć? Javite nam se i zajedno kreirajmo nezaboravno blagdansko iskustvo za vaše kupce.