Održavanje računala

Računalna oprema i mrežna infrastruktura poslovnih i privatnih subjekata prva je djelatnost kojom se Ofir d.o.o. počeo baviti. Na njoj smo gradili brand te sklapali dugoročne suradnje koje traju i do danas. Održavanje računalne opreme segment je poslovanja gdje smo u mogućnosti pružiti vrhunsku, brzu i fleksibilnu uslugu na području Slavonije i Baranje te šire okolice. U porastu je i udaljena podrška (remote support) gdje smo virtualno prisutni bilo gdje u granicama Republike Hrvatske, no čak i u inozemstvu.

Tehnička podrška računalnim sustavima za grad Osijek jedan je od standardnih paketa koje možemo ponuditi klijentima. U slučaju ne mogućnosti udaljene podrške (telefon, email ili Skype), poteškoća se rješava na licu mjesta najkasnije u roku od 48 sata od prijave kvara (ovisno o prioritetima). Održavanje mrežne opreme također je uključeno u navedenu uslugu – kabliranje, nadogradnje te optimizacija stalni su zadaci našeg tima s ciljem osiguranja najboljeg rada svih komponenti informacijskog sustava klijenta.

Konzultacije i zajednički rad na razvoju i rastu infrastrukture poduzeća dodana je vrijednost na naše usluge. Bez obzira je li riječ o usluzi koju pruža Ofir d.o.o. direktno ili u suradnji sa našim partnerima volimo biti upućeni što se kod klijenta događa na polju ITa u najširem smislu riječi.

Mišljenja smo kako je pouzdan partner za održavanje računalne i mrežne opreme jedan od važnih preduvjeta uspješnog poslovanja u današnje vrijeme. Stoga je naš fokus upravo u usavršavanju usluge te prilagodbi klijentima s kojima zajednički rastemo.

Kao konačni pregled usluga po pitanju podrške u informacijsko komunikacijskoj tehnologiji možemo izdvojiti:

  • telefonsku, online ili „živu“ podršku za računalne sustave, opremu, periferiju,
  • otklanjanje te prevencija softverskih poteškoća, računalnih virusa ili zloćudnih aplikacija,
  • savjetovanje i implementaciju uvođenja, nadogradnje ili modifikacije računalnih i mrežnih sustava (od analiza potreba do kabliranja i puštanja u rad),
  • usluge mjesečnog održavanja opreme (s ugovorom, u određenom vremenskom razdoblju od poziva ili drugim uvjetima) ili „po pozivu“ i potrebi,
  • servis računala, prijenosnika, pisača, mrežnih uređaja,
  • analizu potrošnje i potencijalnih ušteda u fiksnoj i mobilnoj telefoniji,
  • druge vezane IT usluge koje se ukažu potrebnima klijentu.

Svi zainteresirani za naše usluge mogu nam se javiti putem kontakt forme ili telefona.

031 273 236