Udaljena IT podrška – udaljeni pristup radnom mjestu

Rad na daljinu

Rad na daljinu odnosi se na praksu zaposlenika koji rade izvan tradicionalnog uredskog okruženja, obično iz svojih domova ili drugih udaljenih lokacija. Udaljena IT podrška, u ovom kontekstu, uključuje pružanje tehničke pomoći i rješavanje problema udaljenim zaposlenicima, osiguravanje besprijekorne povezanosti i rješavanje problema povezanih s IT-om na daljinu kako bi se održala produktivnost i učinkovitost u virtualnom radnom okruženju.

Spajanje na server

  • konfiguracija postavki
  • konfiguracija mrežnih vatrozida ili poslužitelja
  • direktno spajanje na računalo
  • spajanje na oblak
  • briga o sigurnosti

Osiguravanje udaljenog radnog mjesta ili tzv. home officea posljednjih nekoliko godina jedna je od najtraženijih usluga u području informacijsko komunikacijskih usluga. Tvrtke i pojedinci, ovisno o uvjetima, sve više se odlučuju na omogućavanje udaljenog radnog mjesta odnosno rada od kuće. Čak i tvrtke koje su bile tradicionalnije te očekivale stalnu prisutnost u uredima, sada su na neki način primorane učiniti dodatni potez i predložiti udaljeni rad svojim zaposlenicima.

Udaljeni pristup vašem radnom mjestu?!

Rad od kuće stekao je ogromnu popularnost posljednjih godina, nudeći brojne prednosti kao što su povećana fleksibilnost, smanjeno vrijeme putovanja na posao i poboljšana ravnoteža između poslovnog i privatnog života.

Naš zadatak je osigurati udaljeni rad svakom djelatniku naših klijenata. U tom slučaju pokušavamo predvidjeti sve mogućnosti spajanja. Ne možemo osigurati internet pristup djelatniku, no možemo ostvariti potpun i siguran pristup prema poduzeću. Cilj nam je svakog djelatnika usmjeriti prema bazi podataka poduzeća u najširem smislu. Bez obzira je li to lokalno računalo zaposlenika unutar tvrtke ili je glavni poslužitelj, Ofirov tim IT podrške pronaći će optimalno rješenje.

Neke od najčešćih postavki udaljenog tj. remote rada:

  • postavke u mrežnom usmjerivaču (routeru) – Remote Desktop Connection (RDC), IPSec l2tp, SSTP, OVPN, PPTP,
  • podešavanje mrežnih vatrozida ili poslužitelja (Linux / Windows),
  • direktno spajanje na pojedinačno računalo – TeamViewer, Google Remote Desktop,
  • poslovanje u oblaku – integracija cloud usluga poput Office 365 ili Google Suite cjelokupno poslovanje klijenta nalazi se na internetu i kao takvo dostupno je s bilo kojeg mjesta.

VPN (Virtual Private Network) jedan je od najboljih udaljenih pristupa lokalnoj mreži. Spajanjem na ovaj način zaposlenik pristupa svim mrežnim resursima tvrtke kao da se fizički tamo i nalazi. Uz posebne mjere zaštite ovaj način šifrira (enkriptira) cjelokupni promet bez mogućnosti presretanja. Naravno, za ovaj način spajanja potrebna je i nešto zahtjevnija IT infrastruktura, no prednosti su zaista brojne.

U kombinaciji s radom od kuće, posebno se ističe i naša usluga udaljene IT podrške, kao dodatak na standardnu uslugu. Otklanjanje svih potencijalnih problema s kojima se korisnik računalne opreme može susresti bez obzira gdje se nalazio poseban je prioritet u uvjetima krize s kojima se u prvoj polovici 2020. godine susrećemo.

Korištenjem TeamViewer profesionalnih alata spajamo se direktno kod korisnika (uz njegov prethodni pristanak i poziv) i u najkraćem roku otklanjamo izazov. Vaše je samo osigurati Internet vezu. Pratećim alatima za komunikaciju poput Skype-a, Viber-a, Slack-a, Whatsup-a ili „dobrim starim e-mailom“ educiramo i usmjeravamo sve korisnike.  Udaljena IT podrška u današnje vrijeme postala je standard kojim poslujemo i izvan granica Republike Hrvatske.

Vjerujemo kako će kombinacija sigurnog rada od kuće uz promptnu IT online podršku osigurati poduzećima oporavak, ali i konkurentnu prednost u vremenima koja slijede. Za sve dodatne informacije budite slobodni javiti nam se na jedan od ponuđenih kontakata tvrtke Ofir.

Omogućavanje rada na daljinu

Za sva dodatna pitanja slobodno nas kontaktirajte na brojeve telefona:

Newsletter