Office 365

Ured u oblaku

Office 365 paket ne odnosi se samo na korištenje poznatih Microsoftovih programa za rad u oblaku nego se mogu i mailovi postaviti unutar usluge. Zbog svih dostupnih opcija, potrebno je pravilno sve iskonfigurirati kako bi se moglo raditi bez poteškoća. Uz to, klijentima možemo ponuditi i edukacije za korištenje paketa usluge za kojeg se tvrtka odluči.

Priprema usluge za rad

  • prilagodba Office 365 usluge
  • integracija domene
  • podešavanje timskog sučelja
  • edukacije

Microsoft Office 365 proizvod omogućava klijentima korištenje svih do sada poznatih alata (Word, Excel, PowerPoint, Access) u oblaku. Bez obzira na to gdje se nalazili ili koji uređaj koristili, vaši dokumenti i elektronička pošta su uz vas.

Dijeljenje kalendara, uredskih dokumenata ili zajedničkih sastanaka bit će jednostavno ako vaše poduzeće odredi Office 365 kao virtualnu „poslovnicu“. Ovisno o potrebama i broju zaposlenika definira se optimalan model zakupa usluge, ali i dostupnih funkcionalnosti.

Ofirov tim hardvera može pomoći upravo s optimizacijom Office 365 usluge za vas. Bez obzira radi li se o odluci pretplatničkog modela (i komparaciji u odnosu na pojedinačne Office licence) pa sve do zahtjevnih instalacija i podešavanja timskog sučelja ili potrebne edukacije.

Najčešći upiti klijenata vežu se uz korištenje Outlook, odnosno email klijenta unutar Office 365 paketa. Integracija vaše domene unutar Office 365 rješenja je idealan scenarij za rad s elektroničkom poštom. Nakon podešavanja MX i DNS zapisa na vašoj domeni, ista će biti dostupna u Microsoftovom oblaku. Svi poslani emailovi izgledat će u obliku vaše-ime@vaša-domena, a dodijeljeni diskovni prostor od 2 – 100GB (i više, ovisno o modelu pretplate) bit će na raspolaganju za pohranu.

Upravljanje s računima e-pošte također je centralizirano stoga će bilo koji administrator unutar vašeg poduzeća ili naša podrška jednostavno moći raditi bilo kakve zahvate uslijed rasta tvrtke (dodavanje sandučića, dodatnih adresa, preusmjeravanja, grupe itd.).

Nije važno pristupate li vašem emailu putem mobitela, računala ili tableta, svi će biti sinkronizirani i pravilno podešeni (potpis, adresar, kalendar…). U slučaju i kada ste bez internetske veze, alati Office-a 365 radit će bez poteškoća, a konačno usklađivanje s poslužiteljima bit će obavljeno prilikom prvog spajanja online.

Nije za zanemariti niti sigurnost koju jamče Microsoftovi poslužitelji. Office 365 usluga prolazi ISO 27001 standarde, SAS70 tip I i II reviziju, te posjeduje EU Safe Harbor pečat. Enkripcija (128 bita) onemogućit će čitanje vaših elektroničkih poruka i u slučaju zlonamjernog presretanja.

Vaša pošta bit će automatski skenirana ažurnim verzijama antispam i antimalware rješenjima što će u konačnici značiti više fokusa na glavnu i „čistu“ poštu te sigurnost prilikom slanja vaših dopisa.

Za zaključiti je kako sama usluga Office 365 nije najjeftinije rješenje, no ipak tvrtkama koje žele potpunu sigurnost, dostupnost i skalabilnost pruža jedno od najboljih dostupnih opcija. Moderno poslovanje temeljeno na ovako zaokruženoj i kompletnoj usluzi daje dodatnu ozbiljnost i lakoću u konkurentnom tržišnom okruženju. Naša pomoć u korištenju ovog softverskog paketa omogućit će vam bržu i lakšu prilagodbu te bolje poslovne rezultate. Slobodno nam javite vaše zahtjeve kako bi napravili i besplatnu procjenu troškova.

Rad u Office 365 oblaku

Za sva dodatna pitanja slobodno nas kontaktirajte na brojeve telefona:

Newsletter