Transformacija hardver odjela u IT podršku

19. listopada 2022.

Davno prije, na našemu samome početku, tadašnji “harvder odjel” imao je oko 70% terenskoga rada, fizičkih popravaka i servisa uređaja. Danas, kroz razvoj odjela i zahvaljujući modernim alatima za udaljene pristupe došlo je do velike promjene. Sadašnji odjel, koji se transformirao u IT podršku, ima 80% uredskog rada i svega 20% terenskoga rada. Servisi uređaja, kao i fizički popravci i dalje su dio uobičajenog radnog dana naše ekipe iz IT podrške, a kako više nisu toliko na terenu za naše klijente to znači samo jedno – viši standard usluge.

Kako je udaljeni pristup omogućio proširivanje usluga nekadašnjeg hardver odjela?

U slučajevima udaljene podrške, naši dečki koriste programe za spajanje kojima pristupaju računalu klijenta te tako dijagnosticiraju i rješavaju probleme. Uz dopuštenje klijenta, takvi programi omogućuju neometani rad. Potpuno je osigurana privatnost klijenta pomoću jednokratne lozinke za spajanje koja se generira pri svakom uspostavljanju veze. Transformacijom u IT podršku, najčešće intervencije postale su nam rješavanje problema unutar Outlook-a (ili drugih e-mail klijenata) i podrška u Synesisu te pomoć s certifikatima od strane banaka i FINA-e.

Napretkom tehnologije, naši se djelatnici moraju kontinuirano usavršavati u specijaliziranim područjima u područjima pa ćete tako u Ofiru pronaći prave stručnjake u konfiguriranju mrežnih postavki, omogućavanju udaljenog pristupa u mrežu, bežičnim mrežama ili omogućavanje virtualnih servera sa Synesis programom na našim lokalnim serverima i slično.

Osim prethodno spomenutih IT usluga, servise računala nismo zaboravili. IT podrška i dalje uključuje servisiranje hardvera, prvenstveno servisiranje stolnih i prijenosnih računala. Podrazumijeva se da odlazak na teren nije prošlost. Ekipa IT podrške u slučaju potrebe dolazi i na licu mjesta otklanja poteškoće.

Razvoj internetske infrastrukture u našoj preobrazbi

U posljednjih se 10 godina značajno povećala dostupna brzina interneta. Prijašnji standard bio je 4/1 Mbps, dok danas u većini slučajeva mjerimo peterostruko veće brzine. Zbog toga se povećala i fleksibilnost rada bez obzira na djelatnost poduzeća kad je u pitanju korištenje interneta.

Širenjem spektra naših usluga kroz transformaciju odjela hardvera u IT podršku, možemo pružiti klijentima cjelokupno rješenje za njihovo poslovanje – od računala, postavljanja i konfiguriranja mrežne opreme do tehničke implementacije programa. Naše iskustvo na ovome području omogućilo nam je projektiranje cijele mreže od nule i potpunu uslugu po principu “ključ u ruke.”

Klijenti su prepoznali naš napredak pa smo tako projektirali cjelokupnu mrežu prije početka gradnje zgrade što je uključivalo infrastrukturu za prizemlje i dva kata u kojima se nalazi više tvrtki. Uglavnom ovdje govorimo o mrežnoj opremi i pripremama za video nadzor i IP interfon.

Kako bi lakše udovoljili potrebama svojih klijenata, razvijamo i serverska okruženja čime zaokružujemo uslugu naše IT podrške. Brinemo o radu servera, a sve eventualne izazove rješavamo u što kraćem roku. U odnosu na period u kojemu smo više izlazili na teren, sada možemo dnevno obraditi dvostruko više zahtjeva klijenata.

Možemo ispuniti gotovo sve vaše potrebe za IT uslugama i digitalizacijom poslovanja – od IT podrške, izrade web stranica i aplikacija do digitalnog marketinga. Ako niste sigurni koje su vam usluge informacijske tehnologije potrebne, javite nam se i mi ćemo pronaći najbolje rješenje za vas!

Adriana Perić