Web odjel – Prilagođena web rješenja

14. veljače 2024.

Ofirov web odjel osnovan je 2006. godine i drugi je odjel po “starosti”. Iako nam se ponekad čini da su njihove aktivnosti svedene na usavršavanje vještine igranja stolnog nogometa i pikada, istina je daleko ozbiljnija. Mogu se pohvaliti mnogim uspješno provedenim projektima, a odlučili smo im posvetiti nekoliko redaka kako bismo istaknuli važnost njihovog rada.

Sve je počelo 2004. godine s maturalnim radom velikog vođe Milana koji je razvio upravitelj web sadržaja – Sofa CMS, dostupan za korištenje i onima koji “ne znaju ništa”. Kako je kroz godine napredovao u obrazovanju, pisanjem diplomskog i doktorskog rada napredovala je i aplikacija koja je u konačnici došla do verzije KnEx, o čijoj uspješnosti govori odobrenje od strane CARNET-a. Uvidjevši potrebu tržišta za prilagođenim aplikacijama i rješenjima, osniva web odjel koji je prve stranice iskrojio u HTML-u s tabličnim prikazom. 

Danas, odjel čine programeri koji svakom projektu pristupaju s posebnom pažnjom, analizirajući potrebe klijenta i pružajući cjelovitu uslugu – od dizajna pa do konačne objave. Zbog svoje praktičnosti, rasprostranjenosti i otvorenog izvora fokus odjela je na  WordPressu/WooCommercu kao primarnoj platformi za izradu web stranica dok se web aplikacije izrađuju u PHP frameworku Laravelu.

Programer

Prilagođena web rješenja i aplikacije

Analizirajući potrebe naše tvrtke uvidjeli smo potrebu za prilagođavanjem open source sustava te smo uspješno prilagodili i implementirali web aplikacije kao što su Mattermost, Zabbix, Portainer i time si olakšali poslovne procese. Isto radimo i za vas! Prilagodba web rješenja ili izrada u potpunosti novih prilagođenih rješenja ono je u čemu smo se dokazali kod velikog broja zadovoljnih klijenata.

Među njima, ističemo web aplikaciju Sinonim izrađenu za istoimenu tvrtku. Iako je glavni cilj bio stvoriti user-friendly prilagođenu platformu za upravljanje projektima i prikaz njihovog napretka, kako se aplikacija s vremenom razvijala uvedene su brojne druge funkcionalnosti.

Više o tome rekao nam je kolega Matej: “Prema inicijalnom dogovoru, Sinonim je prvotno razvijen s izbornicima Projekti, Prevoditelji, Obračuni i Postavke. Tijekom naknadnog razvoja aplikacije kroz više faza, dodane su nove mogućnosti, uključujući izradu Ponuda i Računa, vođenje popisa klijenata te evidentiranje njihovih podataka. Sustav obuhvaća i CRM funkcionalnosti te DMS (Mape) za olakšano praćenje i upravljanje dokumentima. Također, aplikacija omogućuje evidenciju godišnjih odmora te pruža statistički pregled poslovanja.”

Za potrebe rješavanja nedostatka funkcionalnosti za generiranje ponuda za najam, narudžbenica i drugih dokumenata izrađena je user-friendly prilagođena web aplikacija s jednostavnom navigacijomCros Rent. Kroz ovaj projekt, razvojni tim je uspio proširiti funkcionalnost web aplikacije i osigurati bolje iskustvo za klijente. Sve ove dodatne funkcionalnosti i prilagodbe aplikacije rezultirale su bržim i učinkovitijim radom klijenta te su omogućile lakše upravljanje podacima i procesima poslovanja.

Online trgovina

Suradnjom timova dizajn, web i marketing omogućujemo našim klijentima otvaranje „virtualne poslovnice“. Proces stvaranja i implementacije online trgovine prema specifičnim klijentovim zahtjevima uključuje kreiranje potpuno novog dizajnerskog rješenja, redizajn trgovine radi modernizacije, prilagodbu postojeće teme ili izradu nove WordPress teme prema internom dizajnerskom rješenju.

Više o izradi online trgovine rekao nam je kolega Zoltan: “Kao netko tko profesionalno gugla mogu reći da je najveća prednost Woocommerce platforme velika zajednica developera i korisnika. Rijetko će se dogoditi da ćemo razvijati potpuno novo rješenje ali smo imali i takvih zahtjeva jer je Hrvatska ipak malo tržište. Iako manji zahvati – radio sam i s platformama Shopify, Magento i Joomla ali se uvijek vraćam na Woocommerce. Trenutni cilj mi je proširiti znanje na Javasript frameworkove kao što je npr. React.”

Online trgovina

Naš tim brine o svakom koraku, od razvoja koncepta do finalne implementacije, pružajući integrirano rješenje “ključ u ruke”. Vaše je samo da kažete što želite i trebate!

Radni procesi svih odjela međusobno se isprepliću, a izuzetno je važan sinergičan rad s odjelom IT podrške koji pruža tehničku podršku, održava infrastrukturu, brine se o sigurnosti i rješava probleme s mrežom, poslužiteljima i ostalom IT opremom koja podržava web stranice i aplikacije.

Uz sve ranije navedeno, web odjel kontinuirano prati trendove i tehnološke inovacije kako bi osigurao najbolja moguća rješenja za klijente. Pogledajte naš portfolio, uvjerite se u kvalitetu odrađenih projekata i obratite nam se!

Ana Božić