Abeceda pismenosti – stvaranje stručnjaka sutrašnjice

15. lipnja 2018.

Prvi tjedan u novom uredu završili smo cjelodnevnom radionicom u sklopu projekta Abeceda pismenosti.

Prijašnji projekti

Obrazovanje i stvaranje interesa za informacijsko komunikacijskim tehnologijama (IKT) zauzimaju bitno mjesto u Ofiru. Naša „vanjska politika“ proizlazi iz strasti prema poslu koju želimo podijeliti s drugima. Do sada smo surađivali na ICT Znanstvenom laboratoriju u sklopu projekta Loops. Loops je platforma za učenje namijenjena prvenstveno učenicima srednjih škola u svrhu učenja osnova programiranja i drugih tehnologija u području IKTa, tj. predmeta koji se u obrazovnim sustavima engleskog govornog područja naziva Computer Science.

Naš CEO Milan Puvača sudjelovao je i na stvaranju kurikuluma za razvoj računalne kompetencije u osnovnoškolskom obrazovanju. U sklopu CARNETovog projekta s ciljem osuvremenja osnovnoškolskog kurikuluma s jasno postavljenim ishodima učenja informacijske i komunikacijske tehnologije sastavljeni su priručnici za učitelje i digitalni nastavni materijali.

Abeceda pismenosti

Ovaj projekt, koji je nastao kao suradnja Ekonomske i upravne škole Osijek, OŠ Vladimira Becića Osijek i Gauss Developmenta, sastoji se od stručnog usavršavanja odgojno-obrazovnih djelatnika za izradu i provedbu kurikuluma digitalne, medijske, financijske i multikulturalne pismenosti koje se realizira kroz radionice i rad s učenicima. Učenici uče kroz nove načine i metode, prakticiranjem projektnog i problemskog razmišljanja u svrhu stvaranja konkretnog znanja i temelja za cjeloživotno učenje.

Milan je održao cjelodnevnu radionicu na temu e-učenja i stvaranja stručnjaka sutrašnjice. Predavanje se osvrnulo na aktualne teme u obrazovanju – tehnologija u školama naspram tehnologije koje IT tvrtke koriste, prednosti korištenja modernih tehnologija u nastavi, izazovi s kojima se profesori susreću i sl.

Ankete pokazuju kako studenti smatraju da je IKT neizostavna komponenta suvremenih sveučilišta, ali je razina korištenja u nastavi nedovoljna. Ono što studenti prepoznaju, a možda je najveća prednost IKTa u obrazovanju, je mogućnost personalizacije, odnosno prilagodbe konzumacije sadržaja vremenu i prostoru koji im najviše odgovara. Jasno je kako su i učenici i profesori zainteresirani za ovaj projekt i nadamo se kako će se uskoro proširiti na razini države.

Ofir

Pratite nas na društvenim mrežama!