Menu

Pozitivni petak #5 - kako brendirati med?

Pisali smo vam u ovom serijalu o suradnjama s klijentima kojima smo radili webove, custom rješenja i održavanje mrežnih sustava, a danas predstavljamo suradnju s klijentom kojem pružamo sve navedene usluge.

Današnji blog bazira se na onoj djelatnosti koja je plod duge i kvalitetne suradnje - marketing. On je često kruna suradnje s našim klijentima, što je i logično jer građenje brenda nećete prepustiti u ruke nekome tko ne zna kako vaša tvrtka “diše”. Kada smo se Apimelu dokazali kao pouzdan partner koji brzo pronalazi rješenja za svaki izazov i unaprijed razmišlja o mogućim problemima, stekli smo povjerenje koje je potrebno za prelazak na viši stupanj suradnje.

Marketing stvara sliku vašeg proizvoda ili usluge, ali i tvrtke i prezentira ju ciljanoj publici. Ako sumnjate u snagu dobrog marketinga, razmislite o ovome - Coca-Cola i Pepsi su dvije kompanije koje prodaju iste proizvode no uz njih vežete različite asocijacije i osjećaje. Dok je marketing Coca-Cole okrenut prema obiteljskim okupljanjima i Božiću, Pepsi se orijentirao prema mladima i ne igra na kartu nostalgije i emocija.

Razlog zašto je Apimel odabrao nas za vođenje marketinga je taj što smo kroz suradnju već bili upoznati s njihovom vizijom i planovima za budućnost i znali smo kako žele nastaviti graditi brend. Apimel je u startu imao prednost nad drugim tvrtkama koje proizvode med i pčelinje proizvode jer se jedinstvenim proizvodima ističe na tržištu. Zato smo napravili plan promocije za svaku liniju proizvoda. Zamijetit ćete kako se Apimel Plus linija uvijek stavlja u kontekst aktivnosti kojoj određeni med pomaže, zajedno s grafikom organa na koji djeluje. Premium medovi pak predstavljaju gurmanski dodatak jelu ili piću i zato ih uvijek vežemo uz neki recept ili hedonistički trenutak ugode.

Vezanje jednog meda s linijom sličnih proizvoda, zadržava pozornost na tvrtci, a ne samo na jednom proizvodu. Ako im se vaš proizvod svidi, bitno je da ga pri idućoj kupnji opet odaberu, a ne da kupe slični proizvod vođeni mišlju kako su svi isti. Kad nam se takav segmentirani pristup pokazao isplativim, sastavili smo pakete proizvoda koji tematski odgovaraju određenom karakteru. Bilo da imate slatki zub ili osjećate pad imuniteta, Apimel ima paket za vas.

Kroz cijeli postupak, slušali smo publiku i vjerne kupce koji su se angažirali na društvenim mrežama. Kontinuiranim praćenjem komentara publike birali smo proizvode koji idu na akciju, kao i one koje trebamo više promovirati. Kultiviranje ozračja u kojem se komentari slušaju i cijene nije brz proces. No ako uložite potreban trud, vaši stalni kupci izgradit će mrežu zadovoljnih kupaca, a to je najbolja promocija bilo kojeg brenda.

Sviđa vam se ovakav oblik suradnje? Javite nam se i stavite svoj brend u pouzdane ruke.

Svi postovi

Pozitivni petak #5 - kako brendirati med?